Etiennep Geplaatst 24 Juli, 2011 Geplaatst 24 Juli, 2011 Als mijn vrouw een wind laat heb ik er ook last van, de auto trekt dan ineens naar links, om bij die lucht weg te komen Quote
Borns002 Geplaatst 25 Juli, 2011 Geplaatst 25 Juli, 2011 Mijn auto, 1.6 gdi, heeft de update voor het sturen gehad. Ik vind het sturen bij hoge snelheden nog steeds bagger en bij afremmen is het helemaal dramatisch. De auto zoekt duidelijk een goed spoor. Ik begin steeds meer spijt te krijgen van mijn keuze om kia te gaan rijden. Quote
bigwade Geplaatst 25 Juli, 2011 Geplaatst 25 Juli, 2011 Mijn auto, 1.6 gdi, heeft de update voor het sturen gehad. Ik vind het sturen bij hoge snelheden nog steeds bagger en bij afremmen is het helemaal dramatisch. De auto zoekt duidelijk een goed spoor. Ik begin steeds meer spijt te krijgen van mijn keuze om kia te gaan rijden. Doe es bandjes op juiste spannning en uitlijnen (op kosten van dealer) Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.