Azzaro Posted July 18, 2011 Posted July 18, 2011 Hallo allen! Het is zover, ik heb me ook laten verleiden door de sensuele lijnen van de Sportage 3, het is een Fusion geworden met lederen interieur en met de zuinige en toch vlotte en soepele 1.7 CRDI motorisatie. Ongeveer tweede week van augustus ga ik de wagen gaan ophalen, het is een wagen die net binnengekomen was in stock dus lange wachttijden ga ik gelukkig niet hebben! Momenteel ben ik nog druk in de weer om mijn huidige wagen, een Mercedes B klasse te verkopen maar in geval dit niet lukt krijg ik er ook een mooie overname voor... Wat meer over mezelf, de echte naam is Dominick en ben woonachtig te Torhout, bij de zuiderburen dus. Ben al enige jaren gelukkig getrouwd met mijn schat Mieke en heb nog een prinsesje van een dochter Yaara die intussen al 9 jaar is. Volg al enige tijd de topics hier, momenteel vooral die van de Sportage 3 natuurlijk, en heb al véél opgestoken en ik hoop in de toekomst nog meer op te steken her en der en misschien ook anderen te helpen met tips gezien ik in de branche zit (van een Duits merk, iets met een ster of zo...) Groeten en tot één dezer! Quote
kialoog Posted July 18, 2011 Posted July 18, 2011 Hallo allen! Het is zover, ik heb me ook laten verleiden door de sensuele lijnen van de Sportage 3, het is een Fusion geworden met lederen interieur en met de zuinige en toch vlotte en soepele 1.7 CRDI motorisatie. Ongeveer tweede week van augustus ga ik de wagen gaan ophalen, het is een wagen die net binnengekomen was in stock dus lange wachttijden ga ik gelukkig niet hebben! Momenteel ben ik nog druk in de weer om mijn huidige wagen, een Mercedes B klasse te verkopen maar in geval dit niet lukt krijg ik er ook een mooie overname voor... Wat meer over mezelf, de echte naam is Dominick en ben woonachtig te Torhout, bij de zuiderburen dus. Ben al enige jaren gelukkig getrouwd met mijn schat Mieke en heb nog een prinsesje van een dochter Yaara die intussen al 9 jaar is. Volg al enige tijd de topics hier, momenteel vooral die van de Sportage 3 natuurlijk, en heb al véél opgestoken en ik hoop in de toekomst nog meer op te steken her en der en misschien ook anderen te helpen met tips gezien ik in de branche zit (van een Duits merk, iets met een ster of zo...) Groeten en tot één dezer! Welkom hier, mooi uit voorraad, scheelt een boel kwa wachttijd voor de Belg. De in aantocht zijnde nieuwe B-klasse niet verleidelijk genoeg??? . Nog maar een paar weekjes geduld, groet. Quote
Azzaro Posted July 20, 2011 Author Posted July 20, 2011 Amaai, ze zijn hier allemaal met congé geloof ik, zooo weinig reacties op dit forum als men zich voorstelt zoals het hoort, is ook de eerste keer dat ik dat tegenkom... @ kialoog; De nieuwe B-klasse komt voor mij zelfs niet in aanmerking gezien de huidige B klasse mij nooit volledig heeft kunnen bekoren, had een Mercedes B klasse gekocht omdat ik in het merk zelf zit maar de wagen is er nooit in geslaagd mijn hart te stelen zoals zijn voorgangers (enkele Seat TDI's) dat wél hadden gedaan. Na meerdere proefritten met de Sportage (en ook een IX 35) te hebben gedaan ben ik er wel redelijk van overtuigd dat de Sportage mij wél voor 100 % zal kunnen bekoren, dus fingers crossed!!! Quote
betominice Posted July 20, 2011 Posted July 20, 2011 Hallo Azzaro welkom op het forum. Nee helaas nog niet met congé leuk woord eigenlijk. Ik wens je veel plezier met je nieuwe aankoop enne foto`s zijn ze hier gek op. En die met die ster die ken je gewoon laten maken in je vooruit. Groeten Raymond Quote
truckertje Posted July 22, 2011 Posted July 22, 2011 Welkom en veel plezier met je nieuwe aanwinst, Groetjes Marian Quote
Recommended Posts