Mijnauto Posted July 21, 2011 Posted July 21, 2011 De handrem van mijn Sportage werkt alleen, als deze helemaal en flink aangetrokken is. Ik heb tot-nu-toe in mijn leven alleen nieuwe auto's (gokje: 20 keer) gekocht en dit echt nog nooit gehad. Een monteur in de garage (mijn leeftijd is ong. 2 keer zijn leeftijd), wist me te vertellen, dat alle auto's dat doen. Als je niet met flinke kracht de handrem aantrekt (lukt m'n vrouw overigens niet), gaat de auto er spontaan vandoor (mijn garagepad loopt af). Ik zet de auto dus nu standaard op de handrem + IN DE EERSTE VERSNELLING. Bij uitstappen kraakt tevens de boel. Dat komt alleen voor als de handrem goed en flinkis aangetrokken (hetgeen wel aan te bevelen is, indien ik mijn Sportage niet zelfstandig een paar meter op de rijweg wil laten rijden). ALLES WENT. Quote
bigwade Posted July 21, 2011 Posted July 21, 2011 Ga effe naar je dealer, is 2 minuten werk. Zeurt jouw eigen dealer, ga naar een andere. 3-4 kliks moeten voldoende zijn om je auto stil te laten staan. Quote
Recommended Posts