y_turbo Geplaatst 22 Juli, 2011 Geplaatst 22 Juli, 2011 Hi Mijn naam is Yannick en ben van Belgïe Zoals zovelen hier ben ik gevallen voor de nieuwe Sportage! Wij hebben altijd met Nissan gereden, maar sinds kort verkoopt mijn familie ook Kia. De onze is besteld op 11 januari, het is een 2.0 CRDI, in het kleur dark gun metal. Ik kijk er alvast heel hard naar uit wanneer onze Sportage geleverd word! Grts Quote
Jantje.2 Geplaatst 22 Juli, 2011 Geplaatst 22 Juli, 2011 Hi Mijn naam is Yannick en ben van Belgïe Zoals zovelen hier ben ik gevallen voor de nieuwe Sportage! Wij hebben altijd met Nissan gereden, maar sinds kort verkoopt mijn familie ook Kia. De onze is besteld op 11 januari, het is een 2.0 CRDI, in het kleur dark gun metal. Ik kijk er alvast heel hard naar uit wanneer onze Sportage geleverd word! Grts Welkom hier en succes met wachten op de sportage.. Dat lijkt altijd zo lang te duren! Quote
Ysie Geplaatst 22 Juli, 2011 Geplaatst 22 Juli, 2011 Welkom, ook ik kom uit belgie. Veel succes met het wachten. Quote
Azzaro Geplaatst 22 Juli, 2011 Geplaatst 22 Juli, 2011 Welkom landgenoot!!! Ook de mijne zal in Dark gun metal zijn, mooie kleur met mooie glans erin. Nog even op de tanden bijten en we behoren bij de SPORT-agers!!! Greetz Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.