Dionysus Posted August 3, 2011 Posted August 3, 2011 Hallo allemaal , Ben eigenlijk sinds april pas op de KIA tour gegaan , heb eigenlijk van alles hiervoor wel gereden en werd eigenlijk stapelverliefd toen ik de nieuwe Sportage zag . Ben naar de dealer gegaan en bestelde daar een Sportage 2.0 Xlusive automaat prachtige auto maar de levering bleef uit , kon toen tijdelijk even een Venga meekrijgen ( om op vakantie te gaan ) , heb daar 2 weken in rondgereden en dat ik thuiskwam had ik er gewoon 2 weken heerlijk in gereden 2500 probleemloze kilometers te verstaan . Toen ik terugkwam was de keus gemaakt , wachten tot ik een ons woog of die Venga gelijk klaar , ik koos voor het tweede , heb me sportage geanulleerd en heb vanaf dinsdag men vakantiewagen dus weer klaar ( yesssss ) Quote
Jantje.2 Posted August 4, 2011 Posted August 4, 2011 Dat is een behoorlijke overstap om van een sportage toch naar een venga te gaan.. Blij dat de venga dus toch zo goed bevallen is. Quote
Dionysus Posted August 4, 2011 Author Posted August 4, 2011 Dat is een behoorlijke overstap om van een sportage toch naar een venga te gaan.. Blij dat de venga dus toch zo goed bevallen is. Ja echt beter als verwacht , reed heerlijk verder maar idd een flinke stap en toch heb ik nog nergens spijt van verheug me juist enorm . Ik had ook me auto al ingerolen dus zat al even zonder , rekende op een week of 6 misschien 8 dat viel wel te overbruggen maar het werd me echt te lang . Ik had maar 1 vraag in me kop : waarom de fiets als er wel een andere wagen staat . Probeer het later misschien wel weer een keer , vind de nieuwe RIO ook niet slecht , hou hier keus te over . Quote
Alex VB Posted August 6, 2011 Posted August 6, 2011 Ook van alle Nederbelgen een hartelijk welkom op ons forumpie.. Ik ben benieuwd naar meer ervaringsverhalen van je mbt de wagen etc.. Quote
Dionysus Posted August 7, 2011 Author Posted August 7, 2011 Ook van alle Nederbelgen een hartelijk welkom op ons forumpie.. Ik ben benieuwd naar meer ervaringsverhalen van je mbt de wagen etc.. Thanx to ! Heb er eigenlijk goed in gereden verheug me erop hem dinsdag weer op te halen , beetje traag met invoegen op de snelweg wel moest ik erg aan wennen aangezien ik meeral 2 liters heb gereden . Daar staat uiteraard wel weer tegenover dat ik nu voor een prikkie tanken kon want hij reed behoorlijk zuinig en das dan ook wel weer lekker dan . Wat ik wel wat lastig vond is dat ik zo snel geen temperatuurmeter voor de motor vinden kon , misschien heb ik die over het hoofd gezien dus ik zal nog eens goed kijken , maar heb veel op en af heuvels gereden dus dan ben je wel benieuwd . Het parkeren en rijden in drukke steden ( Keulen Antwerpen en Maastrischt ) beviel me eigenlijk ook wel goed , vrij soepeltjes al had ik soms wat moeite met achteruit inparkeren vanwege de hogere achterkant , parkeersensoren deden het wel hoor maar ben toch ook altijd wel nieuwsgierig naar wat het oog nog ziet , maar dit is eventueel op te lossen met een achteruitrijcamerasysteem . Veel laadruimte vond ik ook , vooral makkelijk voor mensen die graag hun hele huishouden mee willen nemen voor een week . Gewoon een fijne wagen met overzicht en heb er gewoon goede ervaringen mee gehad . Quote
Smart Posted August 8, 2011 Posted August 8, 2011 Venga heeft geen temperatuurmeter in het dashboard ingebouwd. Het Kia full map navi systeem heeft standaard een achteruitrijcamera geïnstalleerd. Quote
Recommended Posts