masterdicky Posted August 4, 2011 Share Posted August 4, 2011 Mensen, hoe zit dat eigenlijk in elkaar, de een krijgt een mailtje en telefoontje, de andere niet ????? ik wil zeker niemand ontmoedigen maar wij hebben al 5 bevestigde produktiedata gekregen en we hebben hem nog niet als ik nog eens bel , vraag ik direct wannneer de volgende datum is. Ik kan er eigenlijk niet meer mee lachen. Proficiat voor degene die meer geluk hebben dan wij. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ysie Posted August 4, 2011 Share Posted August 4, 2011 Zoals ik het versta krijgt Kia belgie de planning maar moet nog steeds bevestigd worden door de fabriek, zolang die bevestiging niet gebeurt klopt de planning ook niet. Ja, is wanordelijk!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
toy Posted August 5, 2011 Share Posted August 5, 2011 Mensen, hoe zit dat eigenlijk in elkaar, de een krijgt een mailtje en telefoontje, de andere niet ????? ik wil zeker niemand ontmoedigen maar wij hebben al 5 bevestigde produktiedata gekregen en we hebben hem nog niet als ik nog eens bel , vraag ik direct wannneer de volgende datum is. Ik kan er eigenlijk niet meer mee lachen. Proficiat voor degene die meer geluk hebben dan wij. ja behoorlijk frusterend,en ik durf er ook haast niet op te hopen dat het bij ons wel goed gaat, ook het beruchte telefoontje en mailtje gehad ,we will see! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
harter Posted August 5, 2011 Share Posted August 5, 2011 (edited) Ach jullie moeten maar zo denken. In Belgie wordt je nog enigszins geïnformeerd d.m.v. een telefoontje of email. Hier in Nederland hoor je gewoon helemaal niets alleen dat je auto nog steeds in backorder staat, wat betekent dat hij nog niet is geproduceerd, laat staan dat er al een productiedatum bekend is. Zoiets mag je toch wel verwachten na nu vandaag precies 6 maanden wachten. Volgens mij is het in Belgie voor wat betreft de Kia zo slecht nog niet Edited August 8, 2011 by Alex VB Onnodig Quoten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JeeCee Posted August 6, 2011 Share Posted August 6, 2011 Hallo, ik ben nieuw hier en kijk uit naar de levering van mijn SP3 (1,7 CRDI, Cassa White, Sense) in februari 2012. Nu lees ik dat men kan mailen of bellen naar KIA Belgium om de productiedatum te weten te komen. Kan iemand mij eventueel dit mailadres en telefoonnummer bezorgen aub. Bedankt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ysie Posted August 6, 2011 Share Posted August 6, 2011 (edited) Contactgegevens via de Officiële Belgische site. Edited August 8, 2011 by Alex VB Onnodig Quoten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JeeCee Posted August 6, 2011 Share Posted August 6, 2011 (edited) Thanks, daar had ik al gezocht maar ik vind alleen maar een contactformulier om via de dealer een vraag te stellen en ook geen telefoonnummer. Ik lees hier ook maar dat verschillende forummers naar een nummer bellen waar men de productiedatum kan meedelen. Ik zou daar binnenkort ook eens willen naar bellen Edited August 8, 2011 by Alex VB onnodig quoten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ysie Posted August 6, 2011 Share Posted August 6, 2011 (edited) Als je dat formulier invult met de nodige gegevens dan krijg je een bericht terug. Vroeger stond er een nummer bij maar den dat er met al die klachten ze die eraf gehaald hebben . Edited August 8, 2011 by Alex VB Onnodig quoten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JeeCee Posted August 6, 2011 Share Posted August 6, 2011 (edited) Beetje googelen heeft mij toch wat opgeleverd. Tel: +32 2 7090050 en info@kia.be Edited August 8, 2011 by Alex VB Onnodig Quoten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ysie Posted August 6, 2011 Share Posted August 6, 2011 (edited) Volgens mijn mail is het +32 2 7090062. Edited August 8, 2011 by Alex VB Onnodig Quoten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JeeCee Posted August 6, 2011 Share Posted August 6, 2011 (edited) Klopt ook, ik lees hier net in een ander topic dat dit het nummer is van een Sales & Network Assistant. Ja, ja, nummers genoeg ondertussen. Hoewel het voor mij nog wat vroeg is om te bellen want mijn SP is pas besteld begin mei. Ik lees dat hier enkele forummers al wachten van januari. Hopelijk heb ik de mijne in februari volgend jaar. Edited August 8, 2011 by Alex VB Onnodig quoten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted August 6, 2011 Share Posted August 6, 2011 Beetje overdreven dat multi multiquoten......Nieuwe hype zeker? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JeeCee Posted August 7, 2011 Share Posted August 7, 2011 Beetje overdreven dat multi multiquoten......Nieuwe hype zeker? Tegen wie zegt gij het? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
toy Posted August 7, 2011 Share Posted August 7, 2011 Mensen, hoe zit dat eigenlijk in elkaar, de een krijgt een mailtje en telefoontje, de andere niet ????? ik wil zeker niemand ontmoedigen maar wij hebben al 5 bevestigde produktiedata gekregen en we hebben hem nog niet als ik nog eens bel , vraag ik direct wannneer de volgende datum is. Ik kan er eigenlijk niet meer mee lachen. Proficiat voor degene die meer geluk hebben dan wij. ja behoorlijk frusterend,en ik durf er ook haast niet op te hopen dat het bij ons wel goed gaat, ook het beruchte telefoontje en mailtje gehad ,we will see! Ach jullie moeten maar zo denken. In Belgie wordt je nog enigszins geïnformeerd d.m.v. een telefoontje of email. Hier in Nederland hoor je gewoon helemaal niets alleen dat je auto nog steeds in backorder staat, wat betekent dat hij nog niet is geproduceerd, laat staan dat er al een productiedatum bekend is. Zoiets mag je toch wel verwachten na nu vandaag precies 6 maanden wachten. Volgens mij is het in Belgie voor wat betreft de Kia zo slecht nog niet nou dat is niet helemaal waar want ik heb een tel. en mail gehad van kia nl en onze dealer uit nl.dus hier gebeurt het ook! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JeeCee Posted August 8, 2011 Share Posted August 8, 2011 iedereen stalken maar, anders weet je toch van niks!!! Bedankt, nog effe afwachten en dan begin ik eraan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts