ProudKiaDriver-NL Geplaatst 8 Augustus, 2011 Geplaatst 8 Augustus, 2011 Voor mijn 1999 Pride Wagon ben ik op zoek naar een gebruikte trekhaak en een speurtocht op Marktplaats en Onderdelenzoeker heeft nog geen resultaat geleverd. Enige suggesties? Quote
ProudKiaDriver-NL Geplaatst 22 Augustus, 2011 Topic Starter Geplaatst 22 Augustus, 2011 Voor mijn 1999 Pride Wagon ben ik op zoek naar een gebruikte trekhaak en een speurtocht op Marktplaats en Onderdelenzoeker heeft nog geen resultaat geleverd. Enige suggesties? OK, heb de trekhaak gevonden (Brink model# 3113) maar nu de installatie...heb geprobeerd een handleiding te vinden maar geen succes... Wie o wie met een Wagon & trekhaak kan mij wat foto's sturen waar de bouten komen in de kofferbak en onder auto? Quote
bigmac Geplaatst 22 Augustus, 2011 Geplaatst 22 Augustus, 2011 Hier: http://www.thuletowbars.com/upload/manuals/343570.pdf is wel een handleiding voor een ander KIA model uit 1999. De handleiding voor de Pride kon ik niet vinden; maar misschien dat je hier iets aan hebt. Quote
metalmini Geplaatst 8 Oktober, 2011 Geplaatst 8 Oktober, 2011 Hier: http://www.thuletowb...uals/343570.pdf is wel een handleiding voor een ander KIA model uit 1999. De handleiding voor de Pride kon ik niet vinden; maar misschien dat je hier iets aan hebt. Geldt deze handleiding ook voor de Pride? Ik zag op marktplaats een foto van een losse trekhaak en in de pdf die je erbij zet zie ik daar helemaal niets van terug... Ik vraag me overigens ook af of het al gelukt was met de trekhaak? Ik heb ook een wens om het zelf te doen maar als ik de handleiding zie van de post hierboven dan lijkt het best wel veel werk. Quote
ProudKiaDriver-NL Geplaatst 31 Oktober, 2011 Topic Starter Geplaatst 31 Oktober, 2011 Geldt deze handleiding ook voor de Pride? Ik zag op marktplaats een foto van een losse trekhaak en in de pdf die je erbij zet zie ik daar helemaal niets van terug... Ik vraag me overigens ook af of het al gelukt was met de trekhaak? Ik heb ook een wens om het zelf te doen maar als ik de handleiding zie van de post hierboven dan lijkt het best wel veel werk. De installatie is al met al niet zo erg moeilijk zodra je weet hoe het werkt....wel moet je een decoupeerzaag hebben om in de dekplaat achter de bumper een groot genoeg gat te maken zodat de boutplaten erin kunnen. Heb je het ondertussen voor elkaar? Anders heb ik een pdf-file voor je met de handleiding. Voor de veiligheid heb ik de installatie onderdelen besteld bij Thule (ongeveer E50), een stuk goedkoper dan een aanhanger die voorbij komt rijden als de boel losbreekt met "thuis" constructies. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.