Soul Mate Posted August 9, 2011 Posted August 9, 2011 Afgelopen vrijdag hebben we een Kia Soul gekocht. Een dag of 2 daarvoor hebben we een proefrit gemaakt in een Mercedes B, maar die viel gruwelijk tegen. Uit nieuwsgierigheid hebben we daarna een proefrit gemaakt in een Kia Soul. Gewoon meer voor de fun, dan voor serieus. Laten we nou volledig verrast weer uitstappen. Wauw, wat een super auto. We zijn er helemaal weg van. Na wat googlen vonden we een mooie occassion. Afgelopen vrijdag dus gaan kijken èn kopen! Komende vrijdag kunnen we hem al gaan halen. Vanaf dan betreden wij een heel ander tijdperk. Eentje van lol en plezier. Wij vinden het een echte fun-car. Eentje waar je goede zin van krijgt. We kunnen niet wachten tot vrijdag! En dan te bedenken dat we uit een Volvo V70 stappen. Wie had dat ooit kunnen bedenken. Nou, wij niet dus! Quote
bigwade Posted August 9, 2011 Posted August 9, 2011 Van Harte en welkom hier. Hoge zit , prettig toch en dan is zo'n Volvo, Audi of weet ik wat ineens laag hè. Leuk iig weer een nieuw Soul lid. Veel plezier met jullie verse auto .. Quote
asjeg Posted August 16, 2015 Posted August 16, 2015 Hallo, Ik ben benieuwd of jullie de Kia soul nog steeds rijden en wat jullie ervaringen zijn. Wij hebben er vorige maand ook 1 gekocht uit 2011 en ook wij waren meteen verkocht! Groet Astrid Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Quote
Recommended Posts