Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Nieuwe sportage ... stuur probleem al verholpen of niet ?!?!?!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

2 augustus j.l. heb ik mijn Sportage opgehaald.

Aangezien ik al veel gehoord had over stuur problemen was mijn eerste vraag aan die verkoper of het probleem al opgelost was.

Daar had hij geen idee van, maar dat had hij van meer zaken niet.

Ik maakte een opmerking dat ik het een gemiste kans vond van KIA gezien het feit dat de delen van het achterlicht op de achterklep niet mee verlichten en hij ging proberen om te bewijzen dat ze wel verlicht waren :blink:

Toen we bij de auto kwamen zei hij dat hij eigenlijk wel vermoede dat de update voor het sturen op deze auto zat aangezien de dak-antenne ook de meest recente was, maar hij kon niet zeggen of het op de een of andere manier te controleren was. Maar goed, aangezien het een lease auto betref was het bij een garage die niet mijn onderhoud gaat doen, dus niet verder op ingegaan en snel auto meegenomen.

Maar na de eerste 1000km ben ik nog niet helemaal happy met het sturen en vermoed dus dat er nog geen update op zit.

Is er een manier om te controleren of er nu wel of geen update uitgevoerd is?

Ook ben ik benieuwd of en wanneer er een update gaat komen zodat 'Speach control' ook in het Nederlands werkt.

• Like 1
Geplaatst

[quote name='rvp72'

Hoi, rvp72 kijk ook even bij het topic STUREN hier op het forum, lees je even bij.

Moet niet gekker gaan worden he, ook ik heb al ondervonden dat ze wel heel erg weinig (willen) weten.

Zo wist mijn dealer (4 mnd geleden) nog helemaal niets van het probleem sturen, terwijl ik het al bij het proefrijden had gemeld en het toch al bekend was.

Maar ja, een hele troost voor jou, hij wist wel dat je de nieuwe antenne had???? :clap:

Je schrijft hier dat je bij deze dealer niet je onderhoud laat plegen (lijkt mij een goede beslissing) dus laat het even checken bij de dealer die bij

jouw auto wel het onderhoud gaat doen of de update erop zit, volgens mij moeten ze het kunnen zien en anders gewoon nog een keer (indien mogelijk) ga ik ook nog 1 keer proberen.

grtz

Geplaatst

2 augustus j.l. heb ik mijn Sportage opgehaald.

Aangezien ik al veel gehoord had over stuur problemen was mijn eerste vraag aan die verkoper of het probleem al opgelost was.

Daar had hij geen idee van, maar dat had hij van meer zaken niet.

Ik maakte een opmerking dat ik het een gemiste kans vond van KIA gezien het feit dat de delen van het achterlicht op de achterklep niet mee verlichten en hij ging proberen om te bewijzen dat ze wel verlicht waren :blink:

Toen we bij de auto kwamen zei hij dat hij eigenlijk wel vermoede dat de update voor het sturen op deze auto zat aangezien de dak-antenne ook de meest recente was, maar hij kon niet zeggen of het op de een of andere manier te controleren was. Maar goed, aangezien het een lease auto betref was het bij een garage die niet mijn onderhoud gaat doen, dus niet verder op ingegaan en snel auto meegenomen.

Maar na de eerste 1000km ben ik nog niet helemaal happy met het sturen en vermoed dus dat er nog geen update op zit.

Is er een manier om te controleren of er nu wel of geen update uitgevoerd is?

Ook ben ik benieuwd of en wanneer er een update gaat komen zodat 'Speach control' ook in het Nederlands werkt.

ik ben met mijn kia naar zwolle geweest voor de software update en merkte direct het verschil , het was een verbetering maar geheel opgelost is het niet.

de verbetering wil zeggen dat ik er minder last van heb en merkte dat als ik met caravan erachter een betere weg liging had dan leeg en niks erachter.

Geplaatst

Die is er al en 'Speach control' werkt. Enkel het commando 'lijst' zorgt er voor dat alles vastloopt. Dus zolang je dit niet zegt werkt het perfect.

Geplaatst

Die is er al en 'Speach control' werkt. Enkel het commando 'lijst' zorgt er voor dat alles vastloopt. Dus zolang je dit niet zegt werkt het perfect.

dus we kunnen commando's geven in het nederlands of lukt dit niet? wat gebeurd er mss als je 'lijst' zegt?

mvg

Clem

Geplaatst

dus we kunnen commando's geven in het nederlands of lukt dit niet? wat gebeurd er mss als je 'lijst' zegt?

mvg

Clem

Druk op het knopje en spreek MAP en je krijgt dan alle woorden die je noemen kunt te zien.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...