Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Is er hier iemand die de front & back skid plates en eventueel sidesteps op zijn sportage heeft staan ??

Graag had ik daar eens een foto van gezien ...Want ik zit er sterk aan te twijfelen om deze bij te bestellen .

Kunnen deze trouwens later bijgeinstalleerd worden denken jullie ? Of moet dit wanneer je de wagen besteld ?

Ik heb deze op de car configurator (kia-site) eens opgezet en vondt het wel heel bruut staan .....maar ja hoe is het in het echt ?

Meningen ? ervaringen ?

grts

tom

Posted

Is er hier iemand die de front & back skid plates en eventueel sidesteps op zijn sportage heeft staan ??

Graag had ik daar eens een foto van gezien ...Want ik zit er sterk aan te twijfelen om deze bij te bestellen .

Kunnen deze trouwens later bijgeinstalleerd worden denken jullie ? Of moet dit wanneer je de wagen besteld ?

Ik heb deze op de car configurator (kia-site) eens opgezet en vondt het wel heel bruut staan .....maar ja hoe is het in het echt ?

Meningen ? ervaringen ?

grts

tom

skidplates kan je bekijken in de garage afdeling al hier. BigWade heeft ze er op zitten.

Side-bars zou ik zo gauw niet durven te zeggen wie ze erop heeft zitten

EDIT: ik heb ze gevonden image_url-3176-1308756387.jpg

Combinatie van treeplanken en spatlappen

• Like 1
Posted

Absoluut mooie treeplanken. De mooiste die ik tot nu toe gezien heb.

Posted

Ik heb er geintergeerde side-steps op zitten vind ik zelf erg mooi staan ...lijkt een beetje op die van BMW,s

05_1_1.jpg

Sportagemetsidesteps2.jpg

Posted

Ziet er ook erg goed uit. Mooi strak design.

Mag er ook wezen!

Posted

Ik heb front en back skidplates laten plaatsen.

zeker bij een Pearl Black uitvoering (zoals ik die heb) vind ik het echt een goede toevoeging.

Hierbij de foto's uit mijn garage :

image_url-4823-1313259277.jpg

image_url-4823-1313259295.jpg

image_url-4823-1313259203.jpg

Posted

Ik heb de skid plates samen met de sideskirts besteld uit de kia brochure.

Benieuwd wat dat zal geven op een witte sp3.

Iemand hier met sideskirts? Die heb ik denk ik nog niet gezien in de ledengarage.

Posted

Trouwens een vraag aan zwafra ivm die geintegreerde sidesteps.

Ik had deze eerst ook op het oog , maar ik had schrik dat de wagen breder ging worden zodat ik problemen kreeg in mijn garage.

Ik heb een redelijk smalle garage en elke extra cm in de breedte is er 1 te veel ;)

Daarom deze vraag : komen de sidesteps buiten de INgeklapte buitenspiegels ?Mochten deze niet verder uitsteken dan kan dit ook een optie worden

thx

Posted

Ik heb er geintergeerde side-steps op zitten vind ik zelf erg mooi staan ...lijkt een beetje op die van BMW,s

05_1_1.jpg

Sportagemetsidesteps2.jpg

Ziet er heel gaaf uit, mag ik vragen waar je heb laten maken?

En hoeveel kost het?

Mvg

Sagem

Posted

Sorry voor de wat late reactie ....

@Yoco ..de steps komen wel iets voorbij de ingeklapte spiegels maar volgens mij hebben alle sideseps dit ,je Sportage wordt er iets breder door...

@Sagem ... Besteld bij http://www.aldorautomotive.com/component/option,com_virtuemart/page,shop.browse/category_id,411/Itemid,29/ en ze kosten zo,n 485,- euro

Ik heb ze zelf gemonteerd en dat is vrij eenvoudig (met een beetje technisch inzicht )is het nog geen uurtje werk ..

http://www.kiaclub.nl/topic/5267-accessoires-voor-de-nieuwe-sportage/page__st__60

• 5 weeks later...
Posted

Een skidplate vind je ook bij Asfir

Deze fabrikant maakt skidplates die ook effectief de onderzijde van je auto beschermen. De originele zijn meestal enkel voor het esthetische wat op te vrolijken;

Ik heb er gehad op mijn Sorento JC en het was heel degelijk gerief.

Alex

• 3 months later...
  • 2 weeks later...
  • 7 years later...
  • 1 month later...