kiatjewhiteautomaat Geplaatst 2 September, 2011 Geplaatst 2 September, 2011 Weet iemand of de kleur cassa white hier in nederland, dezelfde kleur als clear white in amerikca of korea. Wil iets bestellen in buitenland. greetz dominique Quote
bigmac Geplaatst 2 September, 2011 Geplaatst 2 September, 2011 Ik zie wel dat in beide landen verschillende kleuren en andere namen voor de kleuren gevoerd worden, maar of de witte niet-metallic kleur in beide landen verschillend zal zijn...? Quote
kiatjewhiteautomaat Geplaatst 2 September, 2011 Topic Starter Geplaatst 2 September, 2011 ja dat zie ik ook op fotos maar toch als ik zometeen iets in de kleur bestel is het dan geheel anders. Quote
kiatjewhiteautomaat Geplaatst 5 September, 2011 Topic Starter Geplaatst 5 September, 2011 hoi allemaal In het geval als jullie iets gespoten uit het buiten land bestellen, had een mail naar kia nederland gestuurd. Antwoord:De kleuren cassa white en clear white zijn niet vergelijkbaar daar beide kleuren uit verschillende fabrieken afkomstig zijn. greetz dominique Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.