Willemp Geplaatst 4 September, 2011 Geplaatst 4 September, 2011 Ik ben in het bezit van een KIA Sorento, afgeleverd op 28 juli 2011. De automatische versnellingsbak is nu al defect. mijn vraag is: Zijn er andere KIA Sorento bezitters die dit ook al hebben gehad en ik wil graag weten wat de ervaringen zijn met de 7 jaar garantie die KIA biedt. Willem P. Quote
bigwade Geplaatst 4 September, 2011 Geplaatst 4 September, 2011 Hallo Willem, welkom. Wat is er mis met de bak ? Je auto is net een maand oud..... Wat heb je er in hemelsnaam mee gedaan 1e automaat ? NB maak je geen zorgen, dit moet piekfijn opgelost worden. Dus hop naar de dealer.. Ik ken zelf geen problemen met deze bak. NB het is dezelfde die gebruikt wordt in de SP3 en moet heel veel kunnen hebben. Laat even weten.. Quote
Willemp Geplaatst 5 September, 2011 Topic Starter Geplaatst 5 September, 2011 Volgens techneuten uit Frankrijk (en Nederlandse) moet er gewoon een nieuwe bak onder. het is niet mijn 1e automaat, heb 8 jaar probleemloos in een Sorento (automaat) gereden. Op het moment dat de versnellingsbak defect raakte was de auto 14 dagen oud! Verder is KIA Nederland met Frankrijk samen qua service in zeer ernstige gebreke gebleven. Wij zijn nu thuis, KIA staat nog steeds (gedemonteerd) in Frankrijk. gr. Willem Hallo Willem, welkom. Wat is er mis met de bak ? Je auto is net een maand oud..... Wat heb je er in hemelsnaam mee gedaan 1e automaat ? NB maak je geen zorgen, dit moet piekfijn opgelost worden. Dus hop naar de dealer.. Ik ken zelf geen problemen met deze bak. NB het is dezelfde die gebruikt wordt in de SP3 en moet heel veel kunnen hebben. Laat even weten.. Quote
bigwade Geplaatst 5 September, 2011 Geplaatst 5 September, 2011 Volgens techneuten uit Frankrijk (en Nederlandse) moet er gewoon een nieuwe bak onder. het is niet mijn 1e automaat, heb 8 jaar probleemloos in een Sorento (automaat) gereden. Op het moment dat de versnellingsbak defect raakte was de auto 14 dagen oud! Verder is KIA Nederland met Frankrijk samen qua service in zeer ernstige gebreke gebleven. Wij zijn nu thuis, KIA staat nog steeds (gedemonteerd) in Frankrijk. gr. Willem Willem, voor dit soort dingen is deze open gezet: http://www.kiaclub.nl/topic/7726-kia-wegenhulpgarantieassist/page__p__66074_ Kun je je verhaal w.b. service en wat er gebeurt is daar even plaatsen? Als KCG hebben we binnenkort overleg met KIAMNL en kunnen de Kia Assist ter sprake brengen. We kunnen niet bemiddelen bij individuele problemen. Maar leef je aub uit zou ik zeggen...... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.