Jump to content

Recommended Posts

Posted

Rit Midden Nederland zondag 10 juni 2007

Vooraankondiging:

Op zondag 10 juni is er de Rit Midden Nederland. De voorbereidingen zijn in volle gang. Hans Bom is druk bezig met de rit.

Dit keer hebben we op veler verzoek een terrein gehuurd om de terrein te rijden. :lol:

Na de bol-/pijlrit is er dus gelegenheid om terrein te rijden, maar men kan ook hier de gehele dag terecht. Het terreinrijden kost ? 20,00 per 4wd auto. De organisatie op het terrein is in handen van Hans Bom en Bas Koomans.

Een uitnodiging wordt binnenkort gestuurd. Via het forum kan men zich vast opgeven of reageren op deze rit.

Deelnemers:

01. Ed gerritse (Sportage) 4 personen

02. Willem Heberlein (Sorento) 2 personen

03. Theo Willems (Sorento) 2 personen

04. A. van der Molen (Sportage) 4/5 personen

05. Ton van der Winden (Sorento) 2 personen

06.

07. Hans Bom (organisatie)

08. Bas koomans (terreinrijden)

09. Andr? en Helma Mol

10. Jos en Sheila

RIT MIDDEN NEDERLAND

Zondag 10 juni 2007

Beste clublid,

Kia Club Nederland organiseert wederom de Midden Nederland rit. Deze rit wordt geheel verzorgd door Hans Bom. Het is een bol/pijlrit welke gaat over verharde, maar ook over enkele onverharde wegen. De onverharde wegen zijn normaal toegankelijk voor alle auto?s. Dus alle Kia modellen zijn welkom.

De route loopt via Amerongen, Leersum, Scherpenzeel, Terschuur, Putten en eindigt op het Strand Horst, waar de mogelijkheid is om terrein te rijden.

Wil je niet aan de rit mee doen, dan kan je al vanaf 11 uur terecht op het strand.

We hebben voor deze rit geen sponsors en de kosten voor deze rit zijn ? 5,00 per auto voor de bol/pijlrit en ? 20,00 voor het terreinrijden op Strand Horst afrit 11 van de A28.

De rit start in Veenendaal bij wegrestaurant Goudreinet, Rondweg-West 256. Vanaf 10.00 uur kan men zich daar aanmelden. Je wordt getrakteerd op een kopje koffie met een appelpunt. De vertrektijd van de eerste auto is om 10.30 uur.

Het restaurant ligt naast de afslag Veenendaal. Te bereiken vanuit Arnhem: Afslag Veenendaal nemen. Links onder viaduct door en na 50 meter links.

Vanuit Utrecht: Afslag Veenendaal nemen. Aan het einde van de afrit rechts en gelijk na 50 meter links.

Langs de route zijn er diverse mogelijkheden om eten en drinken te kopen. Uiteraard is het leuker om zelf wat mee te nemen en hier en daar te picknicken met een aantal anderen. Aan het einde van de rit ligt Strand Horst en zitten een Mc Donald en Bowling en Party Centrum Strand Horst, allen gelegen aan de A 28 (Afrit 11).

Gaarne van te voren opgeven. Dit kan via het inschrijfformulier of via onze website: www.kiaclubnederland.nl, waar men zich onder evenementen in het menu kan opgeven. Zie aanmelden links in menu onder Evenementen. Afrekenen gebeurd in het wegrestaurant.

Met vriendelijke groet,

De organisatie

• 3 weeks later...
Posted

Helaas moeten wij dit aan ons voorbij laten gaan.

We hebben een officiele wedstrijd met de auto.

Voor iedereen die wel gaat: heel veel plezier.

Philip en Agnes

Posted

De uitnodiging is de deur uit. Dus het inschrijven kan beginnen.

Posted

Gelukkig de eerste aanmelding is binnen. Wie volgt?

Posted

:(:roll:

Helaas we zijn dan volop op vakantie in Zwitserland.

Fijne dag toegewenst aan iedere deelnemer/ster en tot ziens op een van de volgende dagen!!

Ed uit Purmerend

Posted

Rit Midden Nederland zondag 10 juni 2007

Vertrek van / startpunt? En hoe laat? :wink:

Laat even weten; proberen (ijs & wederdienende) aanwezig te zijn-

Posted
Vertrek van / startpunt? En hoe laat?

Willem, ik heb het nog even bij het eerste bericht aangevuld, dan kan iedereen het nog eens nalezen.

Als het goed is heeft iedereen van mij een uitnodiging gehad per email.

Ik hoop tot 10 juni.

Posted

:lol: wij zullen , ondanks de enorme drukte hier , proberen er bij te zijn , en als toetje nemen wij Tweety mee ! :D

Voor degenen die Tweety niet kennen , kijk in het album naar iets dat klein en geel is .

Hopelijk tot ziens.

Posted

Ik zie nog weinig aanmeldingen op me af komen. Kom op mensen het wordt mooi weer en we hebben een leuk terrein afgehuurd special voor de 4x4 rijders onder ons.

Jullie laten ons toch niet in de steek. Nu kunnen we terreinrijden zoals de meeste altijd aangeven en nu komt er bijna niemand. Er zijn toch nog wel meer liefhebbers.

Ook forum mensen kunnen langs komen. Wel even aangeven via een email naar mij.

Posted

:? Gaat het zondag nog wel door , Andr? ?

Ik vind wel dat er zich ( schandalig ) weinig mensen zich hebben opgegeven :x !

Niet iedereen kan het zo druk hebben als een zonwering-leverancier , vind ik , en die doet nota-bene WEL mee .

Posted

Ja Bert, het gaat gewoon door. We hebben de huur van het terrein al aangegaan, daar kan je niet mee wachten.

We maken er een leuke en gezellige dag van. We zijn met 9 auto's (zie aanmeldingen bovenaan) en mogelijk komt er nog een enkeling bij.

Tot zondag.

Posted
:? Gaat het zondag nog wel door , Andr? ?

Ik vind wel dat er zich ( schandalig ) weinig mensen zich hebben opgegeven :x !

Niet iedereen kan het zo druk hebben als een zonwering-leverancier , vind ik , en die doet nota-bene WEL mee .

Helaas Andre, ik zou zeker komen, als ik mijn Sorento niet aan mijn zoon zou hebben uitgeleend, die er mee op vakantie is.

Iedereen die wel gaat, heel veel plezier gewenst. :o:o

Posted

Wij willen nog een ieder bedanken voor de geslaagde dag!

Mooie rit door dreven, akkers, bossen en velden; heel fraai!

En als toetje nog even 4X4, altijd leuk! :wink:

THX!

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...