koning Geplaatst 22 September, 2011 Geplaatst 22 September, 2011 Ik heb nu ruim 2 maanden mijn SP3 en alles aan deze auto bevalt mij uitstekend, het enige wat mij een beetje stoort is de afstelling van de parkeersensoren achter. Als de sensor het laatste piepje geeft dan heb je nog heel veel ruimte over om achteruit te rijden. Weet iemand of het mogelijk is deze afstand aan te passen naar bijvoorbeeld een centimeter of 10? Quote
Smart Geplaatst 22 September, 2011 Geplaatst 22 September, 2011 Waarom zou je dat willen? Je kunt ook zelf nog besluiten ná de laatste piep iets verder naar achteren te rijden. Heeft ook met gevoel te maken. De marge m.b.t. de parkeersensoren is volgens mij bewust gekozen, mogelijk ook rekening houdend met bijv. een trekhaak. Afstellen is volgens mij niet mogelijk. Quote
Specialmade Geplaatst 22 September, 2011 Geplaatst 22 September, 2011 @koning, Afstellen van de sensoren is volgens mij ook niet mogelijk. Wel waarschijnlijk is dat er ook rekening gehouden wordt met de reactietijd van het benodigde remmen. Een iets latere reactie zorgt al voor de jouw voorgestelde 10 cm. Grtz Specialmade Quote
Etiennep Geplaatst 23 September, 2011 Geplaatst 23 September, 2011 Zet je toch gewoon je vrouw ertussen, als ze auw roept dan ben je net te ver gegaan. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.