Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal !

Ik lees al even mee op dit forum maar heb me nu toch echt aangemeld omdat we zojuist een Kia sportage hebben besteld :rolleyes::lol::D .

Het gaat om een nieuwe black pearl X-ecutive 1.6Gdi met panorama dak, navigation pack en 18" wielen en we kunnen niet wachten tot de levertijd van 4-5 maanden voorbij is !

Ik liep al een tijd rond met wensen voor een Sportage en ik dacht: weet je wat, we maken een proefrit. Misschien is het wel niks en dan loop ik tenminste niet meer zo mee in mijn achterhoofd. Fout! Verkocht natuurlijk :punk: .

Ik zal gedurende de levertijd mezelf zoet moeten houden met de catalogus (die ik al bijna uit mijn hoofd ken, maar toch telkens weer oppak) en met dit forum.

Jullie zullen me hier dus wel regelmatig tegen komen.

Groeten en tot schrijfs ! :yes: ,

Erwin

Posted

Hoi Erwin,

Van harte welkom op ons nederig forumpie. Ik wens je veel plezier bij voorbaat met je nieuwe SP3 en vooral veel veilige en fijne kilometers. Ik hoop dat we het wachten voor je draaglijker kunnen maken

Guest Angelique
Posted

Hoi Erwin,

Welkom op het KIA clubforum. Sterkte met afwachten...time flies, behalve als je op je nieuwe auto wacht :D