jackveld Posted September 25, 2011 Posted September 25, 2011 Kom net tot de ontdekking dat de verlichting (dimlicht) aan beide kant niet werkt. Stdslicht en grootlicht doen het wel. Een nieuw lampje erin werkt ook niet. De zekeringen in de auto en onder de motorkap gecontoleerd echter deze zijn goed. Wat kan het probleem zijn ? Quote
masimo Posted September 25, 2011 Posted September 25, 2011 Misschien een relais kapot (Head (LO) Relay; zie instruktieboekje)? Hoor je iets klikken als je het dimlicht aan zet? Geen last van vocht in de zekeringkast? Quote
jackveld Posted September 26, 2011 Author Posted September 26, 2011 Ok zal eens kijken naar het relais. Kan ik deze ongestraft wisselen met een ander relais? Alvast bedankt Quote
jackveld Posted September 26, 2011 Author Posted September 26, 2011 Net een ander relais geprobeert echter zonder resultaat. Ik weet het niet meer. Handel kapot kan dat een mogelijkheid zijn en kun je zoiets testen? Groeten Quote
jackveld Posted September 28, 2011 Author Posted September 28, 2011 Probleem opgelost. Beide lampen waren toch kapot. En de nieuwe lampen die ik had waren dat ook Quote
Recommended Posts