Galactica Posted September 26, 2011 Posted September 26, 2011 Hoi Allemaal, Mei 2011 de Kia Picanto 1.2 (exterior & comfort pack) besteld en sinds 17 september de troste eigenaar. Ook is het mijn eerste nieuwe auto waar ik de eerste eigenaar van ben. Geeft een geweldig gevoel De geur van een nieuwe auto is geweldig, alles spik en span. De Picanto rijd lekker. de verlichting is super. Op voor de vele veilige kilometers Met vriendelijke groet, Richard Quote
Smart Posted September 26, 2011 Posted September 26, 2011 Richard, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! De foto is zo genomen dat de Pica geen Battlestar Galactica is, maar meer Dark Vader uit Star Wars..... Quote
bigmac Posted September 26, 2011 Posted September 26, 2011 Blijft mooi om te zien he! Wel jammer dat die 'nieuw-geur' er vanaf gaat na 'n tijdje. Maar ik stap nog elke dag met plezier in de Kia! Quote
Galactica Posted September 27, 2011 Author Posted September 27, 2011 Richard, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! De foto is zo genomen dat de Pica geen Battlestar Galactica is, maar meer Dark Vader uit Star Wars..... Nu je het over Darth Vader hebt .. die heb ik al lego sleutelhanger hangen aan mijn binnen spiegel onder het mom van mijn mascote Quote
Smart Posted September 27, 2011 Posted September 27, 2011 Nu je het over Darth Vader hebt .. die heb ik al lego sleutelhanger hangen aan mijn binnen spiegel onder het mom van mijn mascote Hahahaha....helemaal goed! Natuurlijk moet het Darth Vader zijn. Quote
Recommended Posts