hendrik75 Posted October 1, 2011 Posted October 1, 2011 Heeft er iemand ervaringen met de Kia wegenhulpgarantie? Ik wil dit graag weten want ik ben nu nog lid van de anwb, maar die wil ik opzeggen en dat moet ergens voor November want anders zit je er weer een jaar aan vast. Quote
cobus Posted October 1, 2011 Posted October 1, 2011 Ja ik heb ze in Italie nodig gehad, mijn Sportage deed niets meer. Het bergen van de auto en het laten repareren bij een officiele kia dealer hebben ze prima geregeld Verder wilden/konden ze weinig voor me doen, het had weinig gescheeld of we haden met al onze spullen langs de autostrada gestaan, er werd niet gekeken naar wat iemand in een specifieke aan hulp nodig heeft of wenst, er wordt strak aan de voorwaarden gerefereerd en daar moet je dan mee doen. Uiteindelijk is er wel excuus aangeboden en een bloemmetje getuurd vonden het zelf ook niet netjes wat er gebeurt is IK denk dat de A.N.W.B dit beter had gedaan , veel slechter kan eigenlijk niet, maar er zullen genoeg mensen zijn die de A.N.W.B vervloeken Gr Cobus Quote
bigwade Posted October 1, 2011 Posted October 1, 2011 AUB graag verder in dit draadje http://www.kiaclub.nl/topic/7726-kia-wegenhulpgarantieassist/page__p__66074 dan houden we de boel bij elkaar. Het onderwerp is ook besproken bij het bezoek van KCG aan KiaMNL van vorige week. Even kort gezegd, hou de anwb ervoorlopig maar even bij of kijk wat er in je autoverzekering zit. Vaak ook eoa regeling. Quote
deje Posted October 13, 2011 Posted October 13, 2011 Kia int.wegenhulp heeft ons goed geholpen, reparatie laten uitvoeren bij KIA in Frankrijk, hotelkosten met ontbijt, reparatie vervoerskosten vergoed, goede en duidelijke instucties gehad vanuit de Nederlandse Kia centrale! DeJe. Quote
Recommended Posts