Jump to content

Recommended Posts

Posted

Heeft er iemand ervaringen met de Kia wegenhulpgarantie? Ik wil dit graag weten want ik ben nu nog lid van de anwb, maar die wil ik opzeggen en dat moet ergens voor November want anders zit je er weer een jaar aan vast.

Posted

Ja ik heb ze in Italie nodig gehad, mijn Sportage deed niets meer.

Het bergen van de auto en het laten repareren bij een officiele kia dealer hebben ze prima geregeld

Verder wilden/konden ze weinig voor me doen, het had weinig gescheeld of we haden met al onze spullen langs de autostrada gestaan, er werd niet gekeken naar wat iemand in een specifieke aan hulp nodig heeft of wenst, er wordt strak aan de voorwaarden gerefereerd en daar moet je dan mee doen.

Uiteindelijk is er wel excuus aangeboden en een bloemmetje getuurd vonden het zelf ook niet netjes wat er gebeurt is

IK denk dat de A.N.W.B dit beter had gedaan , veel slechter kan eigenlijk niet, maar er zullen genoeg mensen zijn die de A.N.W.B vervloeken

Gr Cobus

Posted

AUB graag verder in dit draadje

http://www.kiaclub.nl/topic/7726-kia-wegenhulpgarantieassist/page__p__66074

dan houden we de boel bij elkaar.

Het onderwerp is ook besproken bij het bezoek van KCG aan KiaMNL van vorige week.

Even kort gezegd, hou de anwb ervoorlopig maar even bij of kijk wat er in je autoverzekering zit.

Vaak ook eoa regeling.

• 2 weeks later...
Posted

Kia int.wegenhulp heeft ons goed geholpen, reparatie laten uitvoeren bij KIA in Frankrijk, hotelkosten met ontbijt, reparatie

vervoerskosten vergoed, goede en duidelijke instucties gehad vanuit de Nederlandse Kia centrale!

DeJe.