Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dag allemaal,

Iemand al onderhoudsprijzen of intervallen ergens gevonden?

Staat nog niet op mijnkia.nl

in DE wel, iig de intervallen

GOED LEZEN........

post-742-0-89012000-1317813304_thumb.png

Geplaatst

Binnen 1 uur geholpen denk ik dan....

Horen we dan nog wat R-ME, van dankjewelofzoiets of zit je al te ver met je harses in de witte KiaRio wolken... :-)))))))

Geplaatst

Dag heren!

Jaa, druk hier!

Bedankt! 15k dus! Jammer dat ze bij de Ria niet 20k ook net zoals de Venga aangenomen hebben, zou prima kunnen nl.

Geplaatst

Heren,

ook hier een nieuwe Kia Rio rijder. Mag hem althans dinsdag ophalen. Ik denk dat je beter het duitse schema aan kan houden. Daar staat dus net als bij de sportage om de 2 jaar of 30.000 km. Wel moet er dan om het jaat olie worden vervangen.

In het schema van de NL intervallen staat er alleen de rio vanaf 2005. De toekomst zal het leren!

Geplaatst

Heren,

ook hier een nieuwe Kia Rio rijder. Mag hem althans dinsdag ophalen. Ik denk dat je beter het duitse schema aan kan houden. Daar staat dus net als bij de sportage om de 2 jaar of 30.000 km. Wel moet er dan om het jaat olie worden vervangen.

In het schema van de NL intervallen staat er alleen de rio vanaf 2005. De toekomst zal het leren!

Ik zie toch echt 1.25 motor 15.000/12 maanden

of ben ik nu gek?

Geplaatst

Peter was ook enthousiast, hij stuurde mij al foto's via de mail hoe het eruit ziet haha.

Ja hé die heeft de hele middag liggen planken in de buurt van Breda met klanten.

De 18" gingen er vanavond weer af, de kar wordt gewassen en de km-stand wordt gereset.

Demo korting......

Mooi hè 7jr garantie...

Geplaatst

Ja hé die heeft de hele middag liggen planken in de buurt van Breda met klanten.

De 18" gingen er vanavond weer af, de kar wordt gewassen en de km-stand wordt gereset.

Demo korting......

Mooi hè 7jr garantie...

Haha :P

Grapjas... mijn bericht ging niet goed, als ik meer dan 10 regels typ dan krijg ik <br> etc vaag hoor.

Maar ging erom... ik heb gekozen voor de opbouw dashboard navigatie, niet de inbouw. Met mijn afersales pioneer veel gekloot gehad, is toch niet zo mooi. De inbouw van fabriek is ****** allemaal oude kaarten en het net niet. Nu zit er standaard in mijn Rio zo'n dock achting ding, daar klik ik de navi in van Navigon. Dat is bij je stuurkolom, maar echt mooi, is aangesloten op je boxen van de auto ook en krijgt ook stroom vanaf dat dock.

Wacht ik heb hier de foto van Peter:

foto.jpg

Geplaatst

Inbouw of op het dashboard, het is maar waar je van houd.

De navigatie doet het prima hoor en met die kaarten zal het

ook wel goed komen.

Kia heeft hier ook van geleerd en zal hier zeker in de toekomst

meer aandacht voor hebben.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...