dude-nl Geplaatst 5 Oktober, 2011 Geplaatst 5 Oktober, 2011 Hi, Ik wil bij mijn dashboard kastje (sorento 2) het dashboard kastje verwijderen aangezien de vorige eigenaar een slechte inbouwer van de navigatie had (moest horizontaal geplaatst worden en niet verticaal ivm gyroscoop). Nu ben ik van de week al een heel einde gekomen, maar niet ver genoeg. Ik heb in het midden alles weg gehaald: headunit climate control asbak etc Handschoenen kastje naar benoden geklapt (de klipjes en een wit oog) Schroeven los gehaald Maar hij lijkt nog ergens vast te zitten aan de rechterkant. Mis ik iets? zie ik iets over het hoofd? Wie heeft er een handleiding van? En kan iemand bevestigen dat oude Sirf 1 ontvangers een slechte ontvangst hebben door de voorruit? Oftewel last hebben van een wartmewerende ruit? Mijn gps fix is traag en onregelmatig. Ik wil dit oplossen door de antenne of naast de binnen spiegel te plaatsen of buiten de auto. Quote
dude-nl Geplaatst 6 Oktober, 2011 Topic Starter Geplaatst 6 Oktober, 2011 niemand die hier op kan antwoorden? Quote
masimo Geplaatst 6 Oktober, 2011 Geplaatst 6 Oktober, 2011 Op eigen risico. Ik ben geen monteur, heb alleen veel info ter beschikking en ik heb het handschoenvak er nog nooit uitgehaald. Zit het handschoenvak niet gewoon vast met een klikverbinding? Als je volgens mij de twee clipjes er uit haalt en en het witte oogje er uit klikt, kun je volgens mij de klep (het vak) er uit trekken. Daar zal wel wat durf voor nodig zijn. Plaatje linksonder. Verder is het zo dat aan de rechterkant van het dashboard de aan/uit schakelaar voor de airbag van de passagier zit. Die schakelaar zit in een dashboard deel dat verwijderd kan worden. Voel maar eens aan de onderste punt daarvan. Aan de linkerkant zit ook zo'n klepje waarvan ik weet dat het eruit kan, omdat daar een paar relais achter zitten. Als je het deel rechts er uit hebt dan kom je ongetwijfeld nog schroeven tegen. Bij de oude modellen zijn het er 10 in totaal voor het hele handschoenvak inclusief ombouw (plaatje rechtsonder). Quote
dude-nl Geplaatst 7 Oktober, 2011 Topic Starter Geplaatst 7 Oktober, 2011 zover ben ik ook gekomen. Alle schroeven eruit gehad, maar nog wil hij niet los. Hij blijft hangen aan de rechterkant, zo te zien achter de airbag kap (sleutel). Ik moet heel dat vak eruit hebben ivm de knullige inbouw van de navigatie. Heb jij deze afbeeldingen uit een WPH? Ik zie op het plaatje niet goed hoe het deel van de airbag eraf gaat... Vanavond poging 2 Quote
dude-nl Geplaatst 7 Oktober, 2011 Topic Starter Geplaatst 7 Oktober, 2011 Ik zie net waar je ze vandaan hebt. Thanks! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.