Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

telefoon problemen

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hallo

wie kan mij helpen aan een type dual simkaart telefoon die ook de namen en de gegevens van het bellen doorgeeft aan het scherm van de sportage?

graag merk en type vermelden.

• 2 weken later...
Geplaatst

Hallo cjk

Een beetje 'n late reactie, maar waarschijnlijk begrijpt er niemand je vraag helemaal goed.

Als je een gsm toestel hebt dat op de in dit forum meermaals vermelde lijst voorkomt zit je goed.

Klik hier voor een link naar de site van KIA. Daarna aan de rechterzijde bij Bluetooth op Sportage klikken.

Hopelijk ben je hiermee wat geholpen...wink.gif

Geplaatst

bedankt voor je reactie. maar op de kia site staan alleen maar telefoons met 1 simkaart erin en geen dual phone dus met 2 simkaarten, dus verder zoeken

Geplaatst

bedankt voor je reactie. maar op de kia site staan alleen maar telefoons met 1 simkaart erin en geen dual phone dus met 2 simkaarten, dus verder zoeken

Aaahh, nu begrijp ik je vraag. Een gsm-toestel met 2 sim-kaarten erin. Da's inderdaad iets speciaals.

Misschien zijn er wel medechauffeurs die over dergelijk toestel beschikken.

Welke merken hebben zoal 2 sim's...?

Geplaatst

samsung. nu ook nokia en lg en motorola en er zijn er nog wel meer, maar nergens staat welke telefoon met 2 simkaarten erin goed werkt op de navigatiescherm.

Geplaatst

Het systeem pakt maar 1 lijst . ( dwz dat er normaal gesproken maar 1 mob per sessie in werkt )

Wat je wel kan proberen is om alle contacten van beide simkaarten op je telefoongeheugen te zetten.

Die totale lijst zou dan ook op je scherm te zien moeten zijn.

Bij het inbellen zie je dan - als deze in die lijst staat - wie er belt.

Ik ga er vanuit dat als je uitbelt vanuit je lijst dit ook gaat via de sim waarop de betreffende naam staat.

Suc6..

en laat even weten of dit lukt

groet,

Cor

Geplaatst

hallo

die totale lijst komt niet op het scherm te staan zelfs geen 1 naam komt erop te staan alleen nummers komen erop te staan.

als ik wil bellen in de auto moet ik eerst op mijn telefoon de contactpersoon drukken en dan gaat hij over op het scherm , maar alleen het nummer.

als ik gebeld word komt er ook alleen het nummer te staan en geen naam. en op ed telefoonlijst in de auto staat helemaal niks ook geen laatste gesprekken ofzo

Geplaatst

Voor alle zekerheid cjk ... heb je al je contacten in het telefoongeheugen staan? en niet alleen op de simkaarten ?

Als dat zo is ben ik toch bang dat telefoonsoftware niet goed samenwerkt met de software SP3.

Heb je de laatste firmware update al op je SP3 staan ?

Geplaatst

Ik merk ook hetzelfde probleem met mijn telefoon.

Ik heb mijn contacten al volledig op mijn SIM geplaatst => de lijst komt niet op de navi.

Contacten volledig in het telefoon geheugen => de lijst komt ook niet op de navi.

Enkel als ik een nieuw contact toevoeg komen deze in de telefoonlijst.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...