Jump to content

Recommended Posts

Posted

Vandaag met dealer Nijendijk in Zutphen overeengekomen met een prijs voor een witte Kia Rio met Plus Pack.

Aangename partij om mee samen te werken en te onderhandelen.

Maandag krijg ik een telefoontje met de verwachtte levertijd, maar volgens de verkoper moet hij binnen twee weken te leveren zijn.

Eventjes geduld dus nog.

Daarnaast nog even op zoek naar een setje 17" LM velgen en de huidige 15" voorzien van winterbanden.

Posted

Gefeliciteerd! Goede keuze, de kleur ook! ;)

Wordt lekker poetsen!

Zie mijn garage, ik heb dezelfde kleur maar dan met super pack! Prachtige keuze, geen moment spijt van gehad! :)

Veel wachtplezier!

Posted

Vol verwachting gewacht op een telefoontje vandaag, in de hoop dat ik volgende week de auto op kon halen.

Blijkt dat alle auto's in het systeem al verkocht waren voor het eind van deze maand. Dus geen auto volgende week, flink balen.

Nieuwe levering is uiterlijk 29 november bij dealer Nijendijk in Zutphen.

Chassisnummer van de auto is al wel bekend.

• 1 month later...
Posted

Eindelijk is het zo ver. Auto was vandaag binnen gekomen. Woensdag krijg ik het kenteken en vrijdag kunnen we deze bolide op gaan halen.

Eindelijk na zoveel weken wachten :D

• 2 weeks later...
Posted

Dan wordt je snel geholpen zeg!

Wij hebben vorige week onze nieuwe Rio, super pack, Bright Silver, in bestelling gezet bij de KIA-dealer in Halsteren en de geschatte levertijd

is pas februari, dus nog zon 2 maanden wachten helaas!

Gelukkig rij ik nog in een hele mooie nieuwe wegenbelastingvrije Seat Ibiza van 2010 en kunnen we het wachten zeker nog wel overbruggen!:)