Remko .me Geplaatst 19 Oktober, 2011 Geplaatst 19 Oktober, 2011 Ik was benieuwd of iemand al een site gevonden heeft daar de Accessoires zijn te bestellen zodat je deze zelf kunt plaatsen. Ik vind de prijzen via de Kia site te hoog en je kunt het prima zelf doen. Voor garantie hoef je het niet te doen, want je hebt ook bij bijvoorbeeld vmaxx.de gewoon een jaar garantie. Quote
Venga OK Geplaatst 19 Oktober, 2011 Geplaatst 19 Oktober, 2011 Ik was benieuwd of iemand al een site gevonden heeft daar de Accessoires zijn te bestellen zodat je deze zelf kunt plaatsen. Ik vind de prijzen via de Kia site te hoog en je kunt het prima zelf doen. Voor garantie hoef je het niet te doen, want je hebt ook bij bijvoorbeeld vmaxx.de gewoon een jaar garantie. Je lak is amper droog en je wilt al weer bling bling op je auto plakken?.... Rustig aan. Ga eerst eens een rondje of wat rijden en genieten van je auto. Plakken kan later ook nog... als je dan al niet weer een andere op het oog hebt.... Geintje Remko! peter Quote
Salva Geplaatst 20 Oktober, 2011 Geplaatst 20 Oktober, 2011 Een setje dorpellijsten zouden die van mij niet mistaan maar om daar nu 165 euro voor neer te tellen!!! Quote
Remko .me Geplaatst 8 November, 2011 Topic Starter Geplaatst 8 November, 2011 Wat mij opvalt is dat ik nog geen rio met accessoires gezien heb (apart van navigatie etc), ik bedoel meer chroom accessoires enzo. Quote
Remko .me Geplaatst 8 November, 2011 Topic Starter Geplaatst 8 November, 2011 Haha! Ja, wit is niet echt de kleur waarop Chrome iets toevoegt, ik vind de zwarte accenten op wit juist mooi. Daarnaast, ons huisje wordt gebouwd op dit moment.. alle spaargeld gaat daarin haha Quote
Smart Geplaatst 8 November, 2011 Geplaatst 8 November, 2011 First things firsts.....oftewel keuzes maken. Daar bestaat het hele leven toch uit? Maar ik begrijp je volkomen! Maar toch nog een opmerking: een matzwart carbon foliedak zou niet misstaan op jouw auto...... Quote
Remko .me Geplaatst 9 November, 2011 Topic Starter Geplaatst 9 November, 2011 Zeker wel mooi, maar erg duur dacht ik zo.. Ik vind dat van die reclame auto die we hier op het forum gezien hebben erg mooi. Quote
Smart Geplaatst 9 November, 2011 Geplaatst 9 November, 2011 Ik had in maart dit jaar bij www.folietotaal.nl een offerte opgevraagd voor het tinten van ramen. Maar ook één waarbij de motorkap wordt voorzien van carbonlookfolie, die in het midden doorliep in de voorbumper. De kosten hiervan waren € 150,00. Die prijs valt dus wel mee. Is trouwens dikkere folie dan wat gebruikt wordt voor het carwrappen. Quote
Remko .me Geplaatst 9 November, 2011 Topic Starter Geplaatst 9 November, 2011 Klinkt inderdaad niet duur.... verleidelijk zoiets.. Quote
Smart Geplaatst 9 November, 2011 Geplaatst 9 November, 2011 En ik meen 5 jaar garantie op de folie. Quote
riodriver Geplaatst 13 November, 2011 Geplaatst 13 November, 2011 http://www.superichmotors.com/front/php/category.php?cate_no=260 het begin is er Quote
RioTom Geplaatst 13 November, 2011 Geplaatst 13 November, 2011 Klinkt inderdaad niet duur.... verleidelijk zoiets.. Ik heb ook een offerte voor mat/carbon dak aangevraagd. Kost 275 euro exclusief btw. Echter heb ik ook mijn dealer gevraagd of zij dit kunnen doen, dit gedaan kan worden en wat het zou kosten. Daarop kreeg ik als antwoord dat zij niet wrappen, en dit al helemaal niet bij nieuwe auto's gaan uitvoeren. Hij gaf hierbij ook aan dat dit gevolgen kan hebben voor de lak en carrosseriegarantie Weten jullie hier meer van? Ik wil dat best laten doen namelijk, maar wil geen geklooi. Quote
bigwade Geplaatst 13 November, 2011 Geplaatst 13 November, 2011 http://www.superichmotors.com/front/php/category.php?cate_no=260 het begin is er Die bovenste zou me nu mooi uitkomen.... Quote
Smart Geplaatst 13 November, 2011 Geplaatst 13 November, 2011 Foto's komen mij bekend voor. Heeft Jantje die niet al eens geplaatst met die luxe bekleding. Quote
bigwade Geplaatst 13 November, 2011 Geplaatst 13 November, 2011 http://www.kiaclub.nl/topic/5267-accessoires-voor-de-nieuwe-sportage/page__view__findpost__p__52369 wel bij de les blijven hè.. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.