Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Accessoires Rio 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik was benieuwd of iemand al een site gevonden heeft daar de Accessoires zijn te bestellen zodat je deze zelf kunt plaatsen.

Ik vind de prijzen via de Kia site te hoog en je kunt het prima zelf doen. Voor garantie hoef je het niet te doen, want je hebt ook bij bijvoorbeeld vmaxx.de gewoon een jaar garantie.

Geplaatst

Ik was benieuwd of iemand al een site gevonden heeft daar de Accessoires zijn te bestellen zodat je deze zelf kunt plaatsen.

Ik vind de prijzen via de Kia site te hoog en je kunt het prima zelf doen. Voor garantie hoef je het niet te doen, want je hebt ook bij bijvoorbeeld vmaxx.de gewoon een jaar garantie.

Je lak is amper droog en je wilt al weer bling bling op je auto plakken?....

Rustig aan. Ga eerst eens een rondje of wat rijden en genieten van je auto.

Plakken kan later ook nog... als je dan al niet weer een andere op het oog hebt.... :D

Geintje Remko!

peter

• 3 weken later...
Geplaatst

Haha! Ja, wit is niet echt de kleur waarop Chrome iets toevoegt, ik vind de zwarte accenten op wit juist mooi.

Daarnaast, ons huisje wordt gebouwd op dit moment.. :P alle spaargeld gaat daarin haha ;)

Geplaatst

First things firsts.....oftewel keuzes maken.

Daar bestaat het hele leven toch uit? Maar ik begrijp je volkomen!

Maar toch nog een opmerking: een matzwart carbon foliedak zou niet misstaan op jouw auto......:yes:

Geplaatst

Ik had in maart dit jaar bij www.folietotaal.nl een offerte opgevraagd voor het tinten van ramen.

Maar ook één waarbij de motorkap wordt voorzien van carbonlookfolie, die in het midden doorliep

in de voorbumper. De kosten hiervan waren € 150,00. Die prijs valt dus wel mee. Is trouwens

dikkere folie dan wat gebruikt wordt voor het carwrappen.

Geplaatst

Klinkt inderdaad niet duur.... verleidelijk zoiets.. :P

Ik heb ook een offerte voor mat/carbon dak aangevraagd. Kost 275 euro exclusief btw.

Echter heb ik ook mijn dealer gevraagd of zij dit kunnen doen, dit gedaan kan worden en wat het zou kosten.

Daarop kreeg ik als antwoord dat zij niet wrappen, en dit al helemaal niet bij nieuwe auto's gaan uitvoeren. Hij gaf hierbij ook aan dat dit gevolgen kan hebben voor de lak en carrosseriegarantie <_<:blink:

Weten jullie hier meer van? Ik wil dat best laten doen namelijk, maar wil geen geklooi.

Geplaatst

Foto's komen mij bekend voor. Heeft Jantje die niet al eens geplaatst met die luxe bekleding.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...