Guest schoenmakertje Posted June 25, 2007 Posted June 25, 2007 ik zag vandaag onder de motorkap iets raars, misschien hoort het zo, ik weet niet maar het viel me ineens op! links naast de radiator zit een zilverkleurig leidinkje, met een soort ventieltje. Het lijkt net of daar een dopje op hoort, bij mij zit er tenminste niets op. ziet er raar uit. ik heb er fotos van gemaakt, die staan in ''album' bij raar. ps het gaat dus om een 3.3 v6 Frans Quote
willem1 Posted June 26, 2007 Posted June 26, 2007 Even voor je nagevraagd ofschoon VGT rijder..... Het is een gedeelte van de aircoleiding. Op dit soort ventiel hoort wel een dopje te zitten. Geen paniek.....bij een volgend werkplaatsbezoek doen ze daar wel een dopje op. Als functie het tegenhouden van viezigheid/stof.... OK? Quote
Guest schoenmakertje Posted June 26, 2007 Posted June 26, 2007 dank je! dus zolang in niet door een rivier van 'n meter diep rijdt, is er nog niets aan de hand! maar zal toch maandag ff langs de garage rijden. frans Quote
willem1 Posted June 26, 2007 Posted June 26, 2007 Yep, is-ie weer heeeelemaal compleet! Succes met de Sorento! Quote
Recommended Posts