Thinkxxl Geplaatst 3 November, 2011 Geplaatst 3 November, 2011 Vandaag begrepen dat de nieuwe Navigatie software beschikbaar is gekomen en besteld kan worden, leveringen vinden plaats vanaf 14 november. De kosten bedragen tot 31-12-20011 € 119,00 en daarna € 169,00. Ik heb begrepen dat je de software op een usbstick krijg aangeleverd en dat je via een website de software moet activeren en daarna via je usb poort in de auto de software kan installeren. Duurt ongeveer een uur en de auto dient aan te blijven. Toch vreemd dat KIA auto's in 2011 uitleverd met zwaar verouderde Navigatie software en er dan bij levering nieuwe versie in 2011 nog geld voor durft te vragen!!!
bigwade Geplaatst 3 November, 2011 Geplaatst 3 November, 2011 waarom begin je daar een nieuw draadje over ? http://www.kiaclub.nl/topic/8215-navigatie-sportage-3/ is er toch al ??
sattl Geplaatst 3 November, 2011 Geplaatst 3 November, 2011 Vandaag begrepen dat de nieuwe Navigatie software beschikbaar is gekomen en besteld kan worden, leveringen vinden plaats vanaf 14 november. De kosten bedragen tot 31-12-20011 € 119,00 en daarna € 169,00. Ik heb begrepen dat je de software op een usbstick krijg aangeleverd en dat je via een website de software moet activeren en daarna via je usb poort in de auto de software kan installeren. Duurt ongeveer een uur en de auto dient aan te blijven. Toch vreemd dat KIA auto's in 2011 uitleverd met zwaar verouderde Navigatie software en er dan bij levering nieuwe versie in 2011 nog geld voor durft te vragen!!! Goedemiddag. Sorry voor de slechte Nederlanders. Vertaling van Google. Ik kom uit Rusland. Waar kan ik deze update. Dank u.
cobus Geplaatst 3 November, 2011 Geplaatst 3 November, 2011 Vandaag begrepen dat de nieuwe Navigatie software beschikbaar is gekomen en besteld kan worden, leveringen vinden plaats vanaf 14 november. De kosten bedragen tot 31-12-20011 € 119,00 en daarna € 169,00. Ik heb begrepen dat je de software op een usbstick krijg aangeleverd en dat je via een website de software moet activeren en daarna via je usb poort in de auto de software kan installeren. Duurt ongeveer een uur en de auto dient aan te blijven. Toch vreemd dat KIA auto's in 2011 uitleverd met zwaar verouderde Navigatie software en er dan bij levering nieuwe versie in 2011 nog geld voor durft te vragen!!! Ik denk dat KIa wel meer durft en nooit bang is om ergens geld voor te vragen gr cobus
duske Geplaatst 3 November, 2011 Geplaatst 3 November, 2011 Wat bedoel je ??? Software of kaartupdate zijn volgens mij 2 verschillende dingen duske Vandaag begrepen dat de nieuwe Navigatie software beschikbaar is gekomen en besteld kan worden, leveringen vinden plaats vanaf 14 november. De kosten bedragen tot 31-12-20011 € 119,00 en daarna € 169,00. Ik heb begrepen dat je de software op een usbstick krijg aangeleverd en dat je via een website de software moet activeren en daarna via je usb poort in de auto de software kan installeren. Duurt ongeveer een uur en de auto dient aan te blijven. Toch vreemd dat KIA auto's in 2011 uitleverd met zwaar verouderde Navigatie software en er dan bij levering nieuwe versie in 2011 nog geld voor durft te vragen!!!
bigwade Geplaatst 3 November, 2011 Geplaatst 3 November, 2011 Kan hier een slot op en verder gaan in http://www.kiaclub.nl/topic/8215-navigatie-sportage-3/ Dank
Gast Angelique Geplaatst 3 November, 2011 Geplaatst 3 November, 2011 Kan hier een slot op en verder gaan in http://www.kiaclub.nl/topic/8215-navigatie-sportage-3/ Dank Ik heb het eerste bericht naar dat topic gekopieerd en dan sluit ik deze nu.
Aanbevolen Berichten