Stef603 Posted March 31, 2014 Posted March 31, 2014 Ga deze zomer naar zuid spanje met de wagen en heb op de navigatie al eens de route bekeken.doordat we dit jaar niet via de tolwegen willen gaan (omdat we meer van frankrijk willen zien) heb ik deze afgelegd. Maar de route blijft hetzelfde. Zelfde rijtijd en afstand. De software is reeds 7.4.5 en de kaarten 312E7AM.Bij navteq zegt men dat het aan de systeemsoftware ligt omdat ze kaarten maken voor vele merken.Heeft er iemand ervaring met tolwegen vermijden op lange afstand? Quote
Pete Posted April 17, 2014 Posted April 17, 2014 De Samsung S4 mini geeft alle info, via Bluetooth, naar de LG navigatie in mijn Sportage, dus ook de contacten staan keurig in het navigatie display. Zonder iets extra's te doen, alleen Bluetooth koppelen tussen de twee apparaten. Quote
enrique Posted April 23, 2014 Posted April 23, 2014 Ga deze zomer naar zuid spanje met de wagen en heb op de navigatie al eens de route bekeken.doordat we dit jaar niet via de tolwegen willen gaan (omdat we meer van frankrijk willen zien) heb ik deze afgelegd. Maar de route blijft hetzelfde. Zelfde rijtijd en afstand. De software is reeds 7.4.5 en de kaarten 312E7AM.Bij navteq zegt men dat het aan de systeemsoftware ligt omdat ze kaarten maken voor vele merken.Heeft er iemand ervaring met tolwegen vermijden op lange afstand? Ja dat heb ik Voorheen ging ik altijd via de tolwegen en dat is geen probleem maar nu rij ik via Parijs Bordeaux en dan zo Spanje in naar Valencia en daarna Alicante Nu ik je vertellen dat het een groot probleem is met de navigatie Dan zegt het weer Letop er zijn tolwegen op uw route terwijl ik dit heb uitgezet. Nee daar kan nog heel veel aan verbetred worden Maarja ik kom er wel maar het is geen pretje Succes met de route P.s. heb er de niuewste software en map in staan Quote
bigwade Posted April 23, 2014 Posted April 23, 2014 Reis een beetje voorbereiden kan geen kwaad. Hak de route op in kortere delen met bijv. dorpen als bestemming aan de Routes Nationale. Is ook veel leuker op reis gaan. Met google maps kun je van te voren aan je route trekken om bijv. voor iets leuks iets om te rijden. Maak een lijstje met doelen. Zo kun je ook de interessante dingen onderweg aan doen. Een navigatie weet dat allemaal niet. 1 Quote
Niekb Posted May 2, 2014 Posted May 2, 2014 iemand nog tips over het zelf updaten van het kaart materiaal? Quote
Specialmade Posted May 2, 2014 Posted May 2, 2014 iemand nog tips over het zelf updaten van het kaart materiaal? Voor € 199,00 heb je 7 jaar kaart updates die er voor je opgezet worden en niet onbelangrijk met zekerheid dat alles werkt en behoudt van garantie. Is overdraagbaar bij verkoop van de auto dus wat wil je nog meer ? Grtz. Specialmade Quote
Mieske007 Posted May 2, 2014 Posted May 2, 2014 iemand nog tips over het zelf updaten van het kaart materiaal? Spotnet Quote
trachycarpus Posted May 2, 2014 Posted May 2, 2014 179 € in Belgie voor 6 updates,liet ik tijdje terug ook doen ...wanneer er problemen zijn dan heb je de garantie en hulp , makkelijk toch !! Quote
Vengatje12 Posted April 23, 2017 Posted April 23, 2017 Lees hier over prijzen voor update van navigatie. Heb in 2015 mijn Venga gekocht en kreeg daar standaard 7 jaar update bij voor niets. Bij de eerste beurt had ik opgegeven update navi en nu bij de tweede beurt werd er gezegd doen we gelijk de navigatie updaten. Is wel een origineel systeem af fabriek. Zou het niet zo zijn dat dit standaard vanaf de fabriek is. Lijkt mij toch niet zo dealer A moet je betalen en dealer B doet het gratis. Groetjes Quote
Specialmade Posted April 23, 2017 Posted April 23, 2017 Omdat vanaf de verkoop van de nieuwe Kia Carens alle bezitters daarvan 7 jaar gratis kaartupdate kregen, hebben wij als KCG in 2013 bedongen dat alle Kia rijders van voor die datum voor een vast bedrag voor 7 jaar hun kaart update konden afkopen. Nu hebben alle modellen van Kia met een "af fabriek" navigatie altijd 7 jaar gratis kaartupdate. Daarvoor hoef je dus niet (extra) te betalen. Quote
Recommended Posts