xurf4xs Posted July 1, 2007 Posted July 1, 2007 Binnenkort komt de DVD Box uit van het 'Vatertagstreffen in Geilenkirchen 2007'. De DVD Box bestelling bestaat uit: - Een DVD Box met bedrukte cover - 2 DVD's met films - 2 DVD's met meer dan 4.500 foto's in orgineel formaat - 1 DVD met een compilatie van de mooiste foto's als slideshow - DVD's met een goede opdruk (dus geen stickers of zo) - Kostenloze thuisbezorging via de post De DVD Box kost slechts ? 18,00 en kan hetzij via het Sorento-forum.de (bij Aktivit?ten) besteld worden, of hier (dan geef ik de bestelling wel door). Voor dit geld wordt de DVD Box per post bij je thuis bezorgd. Dit lage bedrag hebben we met name te danken aan Jos & Sheila (Centurion) die tegen vervaardigingskosten deze DVD Box ter beschikking willen stellen. (Let op! Geen bestellingen bij Jos doen, gezien alle bestellingen in ??n keer via het Duitse Sorento-forum worden afgehandeld ! ! !) Een bestelling is definitief. Dit wil zeggen, dat indien je een bestelling gedaan hebt, je verplicht bent tot afname. Wil je ook in het bezit komen van deze DVD Box vol Sorento foto's, filmpjes en nog veel meer van het VTT 2007, laat het dan even weten.
AJ Mol Posted July 9, 2007 Posted July 9, 2007 Ferry, ik heb het gemeld op het Duitse forum, maar als jij er voor kan zorgen dat ik in ieder geval een exemplaar krijg, dan hoef ik het verder niet meer in de gaten te houden. Al vast bedankt.
xurf4xs Posted July 9, 2007 Author Posted July 9, 2007 Je kunt ervan uitgaan dat als je dit op het duitse forum gemeld hebt, je vanzelf een exemplaar krijgt. Daar hoef je niet bang voor te zijn.
Recommended Posts