Jump to content

Aanschaf 1.6GDI X-ECUTIVE PLUS PACK.

Recommended Posts

Posted

Beste Sportage rijders,

Ik ga volgende week een Sportage bestellen het zou moeten worden 1.6GDI X-ECUTIVE PLUS PACK met panorama dak en de kleur Cassa white.

Had me voorgenomen geen kleur wit te pakken maar ben er tochvoor gevallen nu wil ik vragen wie heeft een witte sportage en hoe bevalt dezetot nu.

Ik heb bij drie dealers offertes aangevraagd maar verschrik me van de prijzen je zou toch zeggen ze moeten allemaal kort bijelkaar liggen, maar zit een verschil in van €600,00.

Voor service wil ik best iets meer betalen maar €600,00vindt ik veel wat is jullie ervaring?

Gr.

Posted

Ik rij sinds juni van dit jaar een casa white. Auto bevalt uitstekend. Kleur ook, ik vind het vuil op de auto erg meevallen, maar misschien denk ik daar van de winter anders over :)

Posted

Ik heb mijn Casa White sinds april. Ik had bij het bestellen van deze kleur wat twijfels, want ik vond wit toch wel erg gewaagd.

Achteraf ben ik zeer blij met mijn keuze. Ik vind de SP3 in geen enkele kleur zo mooi als mijn witte; het is een echte Eye Catcher ! :)

(Daarnaast is hij zeer goed zichtbaar in het verkeer, zorgt dat de in de zon geparkeerde auto minder heet wordt (duidelijk merkbaar voordeel van deze kleur) en dat hij bij al deze voordelen ook nog € 695 voordeliger is dan een metallic versie, is mooi meegenomen :lol: )

De besmettelijkheid valt me mee. Maar hij moet wel wat vaker onder de borstels dan mijn vorige auto, een Silver metallic Kia Cee'd.

Verder blijft kleur natuurlijk óók een kwestie van smaak, anders zag je alléén maar witte. :lol::lol:

Wat de prijsverschillen bij de diverse dealers betreft zou ik mijn keuze vooral ook laten afhangen van service, nabijheid etc. Aan het eventueel nadelige prijsverschil zou de op die manier gekozen dealer misschien nog wat kunnen doen als je hem dat voorlegt.

(Bij mijzelf heeft prijsverschil wél de keuze bepaald. Maar dat verschil was, doordat ik ook inruilde, vele malen groter dan bij jou.)

Posted

Bij mij was het prijsverschil zelfs 1600 euro... De dealer was dus snel gekozen.

:rolleyes: