kurt Posted July 3, 2007 Posted July 3, 2007 ik laat je weten dat ik gisteren een nieuwe sorent style besteld heb ik heb ook 4 nieuwe alu velgen besteld 18 duims dezent M 255/55 r 18 met 3 weken heb ik hem ik zal later nog wel eens foto's plaatsen ook heb ik mijn suzuki grand vitara nog te koop staan 2003 Quote
willem1 Posted July 3, 2007 Posted July 3, 2007 Gefeliciteerd met je aankoop en voor straks veel veilige kilometers! Moest even kijken welk type de Sorento Style is want niet leverbaar in NL Zie nog niet direct wat de (technische) verschillen zijn met de LX, EX en Executive.... Neem aan dat je de diesel uitvoering hebt aangeschaft? Zag wel dat-ie 163 pk heeft ipv. 170; gevolg van gemonteerd roetfilter af-fabriek of valt de Style zo in een gunstiger fiscaal regime in B? Geweldige auto en veel plezier! Quote
kurt Posted July 4, 2007 Author Posted July 4, 2007 hoi, bedankt dat is een tijdelijke versie met enkele opties er gratis bij , zoals leder voor 1000 euro ongeveer de opties van een lx voor 31000 euro Quote
willem1 Posted July 9, 2007 Posted July 9, 2007 Dat is een mooie prijs voor een mooie auto! Daar red je het niet mee in NL want allerlei belastingen en nog veel meer, helaas........ Maar waarom 163 pk ipv. 170? Of heb ik het verkeerd? En stuur een fotootje van je bolide wanneer die voor de deur staat, ok? Quote
kurt Posted July 9, 2007 Author Posted July 9, 2007 die 163 pk is voor fiscaal voordeel hier in belgie morgen heb ik de wielen en met 2 weken de auto het is aftellen en met 3 weken gaan we naar zuid frankrijk zullen dan eens kunnen testen Quote
kurt Posted July 12, 2007 Author Posted July 12, 2007 vandaag zijn mijn nieuwe velgen toegekomen 18" en volgende week de sorento foto's velgen op album Quote
kurt Posted July 22, 2007 Author Posted July 22, 2007 ik heb de eerste foto's op het album geplaatst van onze nieuwe kia style onze eerste reaktie is heel goed , juist de sensoren werken niet meer,volgende week eens naar de garage. Quote
Recommended Posts