Marc-T4 Geplaatst 6 November, 2011 Geplaatst 6 November, 2011 Hallo, Heb me eigen al even voorgesteld in het voorstel-topic. Na een aantal proefritjes hebben we gisteren de knoop doorgehakt en een nieuwe Rio besteld. Zeer benieuwd naar de prestaties e.d van dit,voor mij, nieuwe merk. Ben zoiezo al erg onder de indruk van zijn looks dus volgens mij moet dit helemaal goedkomen. Heb een aantal jaren in een volvo v40 T4 gereden en de reden om te kiezen voor de Rio is toch wel het belasting-voordeel. Ik bedoel,geen wegenbelasting,zuiniger in het verbruik zal me toch zeker al gauw 150 euro in de maand gaan schelen! Als alles goed gaat zal ik over 3 weken de trotse bezitter zijn van een zwarte Rio, 1.2 comfort-plus pack met 17'' phantom velgen. Groet, Marc Quote
Marc-T4 Geplaatst 24 November, 2011 Topic Starter Geplaatst 24 November, 2011 Daar is ie dan...!!!! Quote
Gast Jeroen66475 Geplaatst 24 November, 2011 Geplaatst 24 November, 2011 Daar is ie dan...!!!! Hij wijst naar buiten, dat snap je toch meteen? Quote
Marc-T4 Geplaatst 25 November, 2011 Topic Starter Geplaatst 25 November, 2011 Hahahaha....tja,ging even mis toen ik foto's erbij wilde plaatsen. Hoop dat het nu wel werkt? Quote
Smart Geplaatst 25 November, 2011 Geplaatst 25 November, 2011 Nice car Marc. SPR in het kenteken van SuPeR, SPortRio of SuPerRio? Quote
Marc-T4 Geplaatst 25 November, 2011 Topic Starter Geplaatst 25 November, 2011 Thanks.....SuPeR had ik zelf ook al,maar die andere combinaties staat 'm beter......SuPeRio..!! Quote
bigwade Geplaatst 25 November, 2011 Geplaatst 25 November, 2011 Pracht modelletje, mis je de automaat niet ? Quote
Marc-T4 Geplaatst 25 November, 2011 Topic Starter Geplaatst 25 November, 2011 Pracht modelletje, mis je de automaat niet ? Nee,tot nu toe nog niet. Denk ook niet dat ik 'm ga missen, de Rio rijdt naar mijn idee SuPeR.! Quote
Marc-T4 Geplaatst 26 November, 2011 Topic Starter Geplaatst 26 November, 2011 Wat is ie mooi he! Zijn 'kontje'......! Quote
Marc-T4 Geplaatst 4 December, 2011 Topic Starter Geplaatst 4 December, 2011 Gisteren helaas al na anderhalve week de Rio terug naar de dealer gebracht. Bij het verwijderen van het eco-logo is er een of andere monteur geweest die het niet helemaal correct heeft verwijderd waardoor er een kras op de achterklep zit. Verkoper schaamde zich al dat er zo geen auto's afgeleverd horen te worden,dus gelukkig wordt het zonder probleem opgelost! Heb nu een Soul meegekregen,maar wat een verschil met de Rio zeg. Geef mij mijn Rio-tje maar hoor! Als het goed is mag ik 'm dinsdag weer ophalen. Quote
Smart Geplaatst 4 December, 2011 Geplaatst 4 December, 2011 Ze bestaan dus nog steeds, die monteurs die met groot materieel zo'n 'teer' ECO-logo verwijderen....... Het is in ieder geval geen ECOnomisch verantwoord sloopwerk! Quote
Rio 41 Geplaatst 9 December, 2011 Geplaatst 9 December, 2011 Hoi, Vanmiddag de witte Kia Rio 1.2 superpack in ontvangs mogen nemen. Afgeleverd met stalen wielen met wieldoppen en Vredesteijn winterbanden. De Phantom 17 inch wielen met banden zijn los geleverd Wat rijd de auto fijn ( 90 km gereden ). Bij mijn auto valt de cruisecontrol maar 2 a 3 km terug ( normaal) en geen 10 km zoals veel geschreven is. Voetenverwarming werkt goed Ik hoor geen aanloopgeluid van de aircopomp Airco heb ik uit kunnen zetten en heb zelfs handmatig de ruit en voeten verwarmt zonder airco. Tijdens de regen ging airco (automatisch) wel aan. Ik het ook weer uit kunnen zetten . Ik weet niet meer op wat voor manier maar zal in het weekend het dikke boek eens goed lezen. Is volgens mij een auto uit de 2e serie Rio 41 Quote
Marc-T4 Geplaatst 11 December, 2011 Topic Starter Geplaatst 11 December, 2011 Gelukkig is het krasje op de achterklep nu verdwenen. Moest helaas wel helemaal opnieuw overgespoten worden. Bij het ophalen vertelde ze mij dat ze voor de zekerheid ook het Rio-embleem er maar niet hadden geplakt (stel je voor dat deze ook verwijderd moet worden) en achteraf gezien vind het ook wel mooi zo. Een embleemloze achterklep. Quote
FreddyRio Geplaatst 28 December, 2011 Geplaatst 28 December, 2011 Na een aantal proefritjes hebben wij ook gekozen voor de Kia Rio in de kleur graphite. Hij is al binnen en nu nog twee weekjes geduld hebben. Quote
Tahier01 Geplaatst 28 December, 2011 Geplaatst 28 December, 2011 Zou je nog een aantal foto's kunnen plaatsen van de Graphite kleur ? aangezien ik deze kleur ook besteld heb in een Diesel 1.1 uitvoering. Helaas heb ik nog geen foto's gezien van deze kleur Quote
FreddyRio Geplaatst 28 December, 2011 Geplaatst 28 December, 2011 Hier nog een foto op jou verzoek Het is een hele mooie kleur in het echt bijna tegen het zwarte aan. gr Fred Quote
RioTom Geplaatst 28 December, 2011 Geplaatst 28 December, 2011 Hele mooie kleur! Deze versie zouden chroomaccenten absoluut niet misstaan! Quote
Smart Geplaatst 28 December, 2011 Geplaatst 28 December, 2011 Helemaal mee eens. Dat zou ook mijn kleur zijn en met chroom accenten! Veel plezier ermee! Quote
Tahier01 Geplaatst 29 December, 2011 Geplaatst 29 December, 2011 Thanks voor de foto''s, Mocht je er later meer hebben, zou je ze dan met ons kunnen delen ! Ziet er trouwens prachtig uit ! veel succes ermee ! Quote
FreddyRio Geplaatst 29 December, 2011 Geplaatst 29 December, 2011 Ik ben er ook erg blij mee. Nu hopen dat ik er niet te veel problemen mee krijg want ik heb al meerdere mensen horen klagen over dingetjes wat niet correct werken. Quote
Hanseman Geplaatst 29 December, 2011 Geplaatst 29 December, 2011 Moet je niet al te lang bij stilstaan, ik heb de Rio sinds 25 november en nog geen enkele klacht, ben er enorm tevreden over, suces met je auto Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.