FreddyRio Geplaatst 29 December, 2011 Geplaatst 29 December, 2011 Zodra ik hem 10 januari heb ga ik er gelijk fotos van maken en dan deel ik ze met jullie Is ook wel fijn om te horen dat er ook mensen zijn die er nog helemaal geen probleem mee hebben gehad. Bedankt allemaal voor de leuke reacties. Gr Fred Quote
Marc23 Geplaatst 29 December, 2011 Geplaatst 29 December, 2011 Mijn vriendin en ik hebben op 15 november de witte Rio superpack 1.1 diesel besteld met de 17 inch phantom velgen, alleen jammer van de levertijd van maar liefst 3 tot 5 maanden Nu maar hopen dat we eerder een belletje van de dealer krijgen. Zijn er nog meer mensen die met deze levertijden te maken hebben? Gr. Marc Quote
Tahier01 Geplaatst 29 December, 2011 Geplaatst 29 December, 2011 Mijn vriendin en ik hebben op 15 november de witte Rio superpack 1.1 diesel besteld met de 17 inch phantom velgen, alleen jammer van de levertijd van maar liefst 3 tot 5 maanden Nu maar hopen dat we eerder een belletje van de dealer krijgen. Zijn er nog meer mensen die met deze levertijden te maken hebben? Gr. Marc Ik heb de mijne in september besteld, en moet wachten tot februari/maart. Het gaat hier ook om een Rio superpack 1.1 met navigatie en 17 inch phantom velgen + schuifkanteldak Quote
christian-h Geplaatst 29 December, 2011 Geplaatst 29 December, 2011 Ik heb de mijne in september besteld, en moet wachten tot februari/maart. Het gaat hier ook om een Rio superpack 1.1 met navigatie en 17 inch phantom velgen + schuifkanteldak Onze Rio Diesel 1.1 suerpack hebben we ook eind september besteld. Verwachting was idd ook dat deze pas in feb/mrt geleverd zou worden. Begin december werden we echter verblijd door een telefoontje van onze dealer dat onze auto al gelost was van het schip en we hem 14 december konden komen afhalen. Het kan ook weleens meezitten dus.. Onze bevindingen zijn tot nu toe super! Alvast veel plezier met jullie auto! Quote
Cehen Geplaatst 31 December, 2011 Geplaatst 31 December, 2011 Ook de Rio1.2 in Graphite met superpack besteld. Levering over 2 weken. Zijn er antwoorden op de volgende ( sommige reeds eerder gestelde ) vragen : hoort er nu wel of niet een reserve lampen set bij (mijn dealer zegt van niet ) hoe zit het met de extra's uit het super pack pakket zoals de zonnebril houder , de verlichte make up spiegels en de kaart leeslampjes. Zitten deze er wel bij ? Ik vind het zo wie zo erg vreemd dat ze opties waar je wel voor betaald , zomaar kunnen laten vervallen. Wel ben ik erg blij dat het privacy glass er nu uiteindelijk weer wel op zit. Rest mij nog iedereen een prettige jaarwisseling en veel rijplezier te wensen. Quote
Smart Geplaatst 31 December, 2011 Geplaatst 31 December, 2011 .......hoort er nu wel of niet een reserve lampen set bij (mijn dealer zegt van niet ) In het afleverpakket, waar je toch een behoorlijke prijs voor betaald, hoort een lampenset te zitten. Ik citeer: 'het afleverpakket bestaat uit een voertuigspecifieke mattenset, lampenset, gevarendriehoek, EHBO-set, twee goedgekeurde veiligheidsvestjes, een lifehamer en een opbergtas.' Quote
Tahier01 Geplaatst 31 December, 2011 Geplaatst 31 December, 2011 In het afleverpakket, waar je toch een behoorlijke prijs voor betaald, hoort een lampenset te zitten. Ik citeer: 'het afleverpakket bestaat uit een voertuigspecifieke mattenset, lampenset, gevarendriehoek, EHBO-set, twee goedgekeurde veiligheidsvestjes, een lifehamer en een opbergtas.' Staat dit ook ergens vast ? dat het afleverpakket hieruit moet bestaan ? zou goed zijn stel dat iemand ze er niet bij krijgt, dat we dan onze gelijkheid kunnen tonen Quote
Smart Geplaatst 31 December, 2011 Geplaatst 31 December, 2011 Ik heb voor de zekerheid toch maar even gekeken in het prijzen en specs boekje, die als PDF is te downloaden op www.kia.nl. Het PDF-bestand is te groot om hier te plaatsen. Kijk maar eens op bladzijde 11 wat er in het afleverpakket zit. Blijkbaar heeft Kia besloten om de lampenset niet meer mee te leveren in het afleverpakket. Dus ik had het toch vaut! Deze discussie is ook eerder gevoerd m.b.t. de nieuwe Picanto. Ook daar werd de lampenset niet meer meegeleverd. Nieuwe bezuinigingspolicy van Kia........? Quote
Gast Geplaatst 31 December, 2011 Geplaatst 31 December, 2011 Hallo mensen, Deze fervent Ford rijder heeft gister ook een Kia Rio gekocht. Wou toch eens wat anders en de Kia Rio sprak me meteen al aan toen ik het spotje op tv zag. Het is een 1.2 cvvt 5-deurs super pack geworden in de kleur Abt-Graphite. Natuurlijk de 17" velgen er ook bij gepakt want dat maakt de auto kompleet vind ik. Tevens heb ik ook een mooie deal kunnen maken voor een setje stalen velgen voor mijn winterbanden. Ben zoals vele ook eens benieuwd of hij nu met privacy glas of uv werend solar glas geleverd word! De levertijd zou ongeveer 3 á 4 weken bedragen dus hoop hem eind januari te hebben en er veel rijplezier mee te beleven. Voor iedereen hier de beste wensen voor 2012. Pipke. Quote
kek Kiaatje Geplaatst 31 December, 2011 Geplaatst 31 December, 2011 Tja Rio uit de showroom gekocht, levertijd een paar dagen, prima! Wat we missen bij de Super Pack uitvoering is de zonnebrilhouder die is gevlogen en schijnt helemaal niet leverbaar te zijn (ook al staat het wel in de folder) ......Maar so what, de auto rijdt als een trein en we zijjn er erg happy mee. nog geen problemen meegemaakt ! voor jullie allemaal een goed uiteinde toegewenst met heel veel geluk en Kia plezier! K(i) aatje! Quote
Bink058 Geplaatst 1 Januari, 2012 Geplaatst 1 Januari, 2012 Levertijd 2 tot 3 weken voor een superpack ? Wij hebben de Kia vorige week besteld en hij wordt verwacht eind maart, waarschijnlijk om de witte kleur. Hij melde ons wel dat er een aantal kleuren on stock waren van de oude lichting (oktober/november). Heb eerlijk gezegd de auto ook liever eind maart dan kan onze Corsa het evt winterweer trotseren. Quote
Delta Geplaatst 26 September, 2012 Geplaatst 26 September, 2012 Staat dit ook ergens vast ? dat het afleverpakket hieruit moet bestaan ? zou goed zijn stel dat iemand ze er niet bij krijgt, dat we dan onze gelijkheid kunnen tonen Gisteren ook eens gekeken of er bij mij een lampenset bijgeleverd is; niet dus. Wel 2 lifehammers. Ach je kunt ook niet alles verwachten voor 699 euro afleveringskosten Weet iemand of er H4 of H7 lampen inzitten? Quote
xtra40 Geplaatst 26 September, 2012 Geplaatst 26 September, 2012 in je koplampen en ik zie dat je een super pack hebt ?? zit voor dimlicht en bocht verlichting H7 en voor je groot licht H1 Quote
Delta Geplaatst 26 September, 2012 Geplaatst 26 September, 2012 in je koplampen en ik zie dat je een super pack hebt ?? zit voor dimlicht en bocht verlichting H7 en voor je groot licht H1 Ja ik heb idd een superpack, oke bedankt voor je snelle antwoord. Trouwens nog een vraag; kun je alle lampen makkelijk zelf wisselen? Bij sommige auto's zit alles zo goed ingebouwd dat je ervoor naar de garage moet. Quote
xtra40 Geplaatst 26 September, 2012 Geplaatst 26 September, 2012 het is redelijk allemaal zelf te vervangen behalve de richting aan wijzer lampen daar voor moeten de koplampen er compleet uit maar lees dit draadje maar even door daar leg ik uit hoe dat moet http://www.kiaclub.nl/topic/9390-richting-aanwijzer-lampen-voor-vervangen/page__hl__%2Brichting+%2Baanwijzer Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.