Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Hallo,

Ik heb een Kia Picanto com-ex-style en wil echt iets doen aan me geluidsinstallatie want dit is echt uh netjes gezegd k*t..

Ik ben bij de garage geweest en heb gevragen of er een subwoofer aansluiting zit achterop me radio maar die zit er dus blijbaar nietblink.gif

dus ben ik gaan vragen voor een paneel ofzo of iets wat ik kan doen om een andere radio er in te kunne douwe, maar die zijn best prijzig en er zit nog geen start-knop gat in:'(

dus mijn vraag: is er een mogelijkheid dat ik zonder mijn radio te vervangen een subwoofer te kunnen installeren?

Hij hoeft geen 2000W te zijn ofzo maar gewoon dat het iets beter klinkt.

Ook zou ik graag iets te weten komen met de mogelijkheid van enige speakers (dus speaker-maten etc etc.)

Alvast bedankt !

Rik van de Sanden

post-5350-0-71178100-1321031296_thumb.jpeg

Edited by Angelique
taalcencuur
Posted

Hallo Rik,

Het is misschien een idee je even netjes voor te stellen op het forum (zie voorsteltopic).

Daarnaast bezigen wij geen 'vleeswarentaal'. We proberen het namelijk zoveel als mogelijk

is voor iedereen toegankelijk te houden, jong en oud.

Maar je bent van harte welkom met al je vragen hoor!

Posted

De puntjes ontbreken Kortom. uitermate. terleurstellend.

Hallo,

Ik heb een Kia Picanto com-ex-style en wil echt iets doen aan me geluidsinstallatie want dit is echt uh netjes gezegd k*t..

Ik ben bij de garage geweest en heb gevragen of er een subwoofer aansluiting zit achterop me radio maar die zit er dus blijbaar nietblink.gif

dus ben ik gaan vragen voor een paneel ofzo of iets wat ik kan doen om een andere radio er in te kunne douwe, maar die zijn best prijzig en er zit nog geen start-knop gat in:'(

dus mijn vraag: is er een mogelijkheid dat ik zonder mijn radio te vervangen een subwoofer te kunnen installeren?

Hij hoeft geen 2000W te zijn ofzo maar gewoon dat het iets beter klinkt.

Ook zou ik graag iets te weten komen met de mogelijkheid van enige speakers (dus speaker-maten etc etc.)

Alvast bedankt !

Rik van de Sanden

Posted

De puntjes ontbreken Kortom. uitermate. terleurstellend.

Hallo Rik,

Er is al een ander topic waarin uitgebreid over het vervangen van de speakers wordt geschreven.

Ik heb vandaag mijn Picanto opgehaald, maar ik vond het geluid juist meevallen. Ik kom uit een 107, dus dat zal de verklaring zijn.

Succes met uit- en inbouwen van andere speakers.

Groet,

Patrick