Jump to content

Supermouse stelt zich voor

Recommended Posts

Hoi allemaal,

Morgen komt mijn nieuwe Kia C'eed SW 1.6 X-ecutive ter vervanging van een Peugeot 207 SW waarmee ik het nooit echt helemaal heb kunnen worden. Hopelijk gaat dit beter bevallen. Ben van huis uit een jappenrijder (Toyota, Nissan, Suzuki, zelfs een keer een Honda), en heb geen enkele ervaring met Kia, maar wie niet waagt die niet wint. Van fora als deze kan je enorm onzeker worden is mijn ervaring, omdat toch meestal over de negatieve zaken wordt bericht, wat een beetje een vertekend beeld geeft. Maar ik kijk vol spanning uit naar een plezierige rijervaring vanaf morgen.

Mijn nieuweling gaat geen navigatiesysteem en bluetooth connectiviteit bevatten. Ik ben altijd een beetje huiverig voor al te geïntegreerde systemen. Heb ook heel wisselende ervaringen met carkits van anderen, zoals totaal niet te verstaan maar ook soms juist helemaal top, alsof de ander in een huiskamer zit). Voorlopig bevalt het gebruik van mijn smartphone met oortje voor zowel handsfree bellen als navigatie mij nog uitstekend.

Ik neem me plechtig voor om ook mijn ervaringen met de nieuweling met jullie te delen, en dan hopelijk ook de positieve.

Groetjes,

David (Supermouse)