Pino_1974 Geplaatst 18 November, 2011 Geplaatst 18 November, 2011 Gisteren bij een collega met zijn nieuwe Ford Fiesta gezien, en moet zeggen dat dit toch wel sjiek staat! Dit is volgens mij niet al te moeilijk in te bouwen, maar waar zou ik de verlichting dan op aan moeten sluiten? Ieder geval gekoppeld aan de binnenverlichting. Bedankt alvast! Quote
Kofferbak Geplaatst 19 November, 2011 Geplaatst 19 November, 2011 Gisteren bij een collega met zijn nieuwe Ford Fiesta gezien, en moet zeggen dat dit toch wel sjiek staat! Dit is volgens mij niet al te moeilijk in te bouwen, maar waar zou ik de verlichting dan op aan moeten sluiten? Ieder geval gekoppeld aan de binnenverlichting. Bedankt alvast! Verlichting in de voetenruimte Mmmm, m'n veters kan ik in het donker strikken en erg slim zijn m'n voeten niet en zelfs al zou ik ze een leesbril geven..... lezen kunnen ze niet, ze hebben me ook nooit verteld dat ze bang zijn in het donker. Oke, sjiek..... maar wat is het nut Zou meer onder de indruk zijn als er lampjes achter de reflectors in de deuren zouden zitten die aangaan op het moment dat je de deur open doet, bij mij blijven die plekken donker en ik doe de deur altijd eerst een klein beetje open, nu klap ik de spiegels in en dan zie ik niet direct of er iets aankomt, nu moet ik natuurlijk wel zelf opletten, maar een lampje zou mijn medeweggebruikers kunnen waarschuwen.... of zit er al een lampje in en ben ik nog niet zover gekomen in de gebruiksaanwijzing... Quote
Smart Geplaatst 19 November, 2011 Geplaatst 19 November, 2011 Ik zat pas geleden bij een collega in z'n ahum....luxe O.el Meriva van 2009. Daarin zat ook verlichting in het voetencompartiment. Ik vond het inderdaad wel sjiek staan, zelfs gezellig bij het instappen. Daarnaast zie je in het donker ook waar je je voeten laat. Het kan natuurlijk ook zonder, maar het is wel iets dat prettig aanvoelt. Even in het voetlicht...... Quote
bigwade Geplaatst 19 November, 2011 Geplaatst 19 November, 2011 Beetje dat bioscoopgevoel, ik vind het ook wel wat hebben hoor....... Kost ook geen drol toch ? Quote
Pino_1974 Geplaatst 19 November, 2011 Topic Starter Geplaatst 19 November, 2011 Er zijn idd zoveel onderdelen waar je eventueel zonder zou kunnen, en waar je het nut er van kunt afvragen. Een goede vriend van me heeft bijvoorbeeld verlichte dorpels in zijn nieuwe A6 Dat is ook zoiets.. Maar daar ging het niet over. Zou ik een draadje kunnen trekken vanaf het zekeringkastje? Quote
bigwade Geplaatst 19 November, 2011 Geplaatst 19 November, 2011 Koppelen aan dimmert van dash verlichting ? Quote
Smart Geplaatst 19 November, 2011 Geplaatst 19 November, 2011 Koppelen aan dimmert van dash verlichting? Daar hebben wij toch helemaal geen verstand van? Quote
bigwade Geplaatst 19 November, 2011 Geplaatst 19 November, 2011 Nee zeg........ Maar het leek me handig, toch ? Net als in de bios, haha! En ook lekker popcorn morsen Quote
Sjölp Geplaatst 20 November, 2011 Geplaatst 20 November, 2011 Een goede vriend van me heeft bijvoorbeeld verlichte dorpels in zijn nieuwe A6 Dat is ook zoiets.. Heb ik ook en daar heb was geen dure A6 voor nodig, een KIA Sportage bleek genoeg Quote
kiarz Geplaatst 13 December, 2011 Geplaatst 13 December, 2011 Pino, ben je er al uit? lijkt mij ook wel wat... gr Rene Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.