Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Airco automatisch aan Rio 2006

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo,

Gisteren heb ik mijn Rio opgehaald. Super tevreden over deze auto!!! Alleen heb ik 1 vraagje:

Als ik de aanjager aanzet en de luchttoevoerstand op voorruit ontwasemen dan gaat automatisch de airco aan...

dit wil ik liever niet, je moet dan zelf steeds de airco uitzetten en ik vergeet zulke dingen nog al vaak. Dus mijn vraag is of er een speciale knoppencombinatie is om dat uit te zetten. Zodat ik alleen handmatig de airco in kan schakelen wanneer ik dat zelf wil. Ik heb alles al geprobeerd wat hier op het forum wordt gezegd zoals in dit draadje: http://www.kiaclub.nl/topic/3467-airco-bij-ontwas-stand-automatisch-aan/.

Dat is voor de Cerato dus ik vroeg me af of er voor de Rio ook een knoppencombinatie is.

Geplaatst

Waar dat jullie je druk om maken, als je de speciale knop om snel voorruit antwasemen indrukken dan is het normaal dat de airco aangaat. De airco neemt het vocht weg. Als je de knop uitdrukt dan gaat de airco toch weer uit ( bij de sportage toch).

Je kan toch handmatig de aanjager op max zetten en op de voorruit laten blazen?

Geplaatst

maarja..een oude rio zit net anders in elkaar, en heeft geen climat control (iig de meeste niet)

voor zover ik weet is er voor oude rio geen knoppen combi waardoor je dit kan uitschakelen...we hebben zelf een keer een schakelaar tussen voor de airco gemonteerd, zo kon de klant de airco(compressor) uitschakelen terwijl deze wel werd aangestuurt..

Geplaatst

Waar dat jullie je druk om maken, als je de speciale knop om snel voorruit antwasemen indrukken dan is het normaal dat de airco aangaat. De airco neemt het vocht weg. Als je de knop uitdrukt dan gaat de airco toch weer uit ( bij de sportage toch).

Je kan toch handmatig de aanjager op max zetten en op de voorruit laten blazen?

Tenzij het bij de rio natuurlijk anders is, dan kan dit inderdaad vervelend zijn.

Geplaatst

Volgens mij staat de combinatie bij alle modellen in het instructieboekje.

Ik denk dat je gewoon even ouderwets in het handschoenenkastje moet duiken en met het aldaar liggende instructieboekje op schoot in de kou de combinatie moet opzoeken.

Laat hier maar weten wat de combinatie is.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...