Remko .me Posted January 17, 2010 Posted January 17, 2010 Hoi Mijn vader heeft een Cerato, en wil graag dat de airco niet automatisch aangaat bij het starten als de stand op ontwas staat. Dus dat je op de ramen blaast. Iemand enig idee hoe je dit bij de Cerato doet? Is dat afhankelijk van de soort cerato dat je hebt? Quote
scorpioshuma Posted January 17, 2010 Posted January 17, 2010 Ik weet niet ofdat bij alle KIA's gelijk is, maar al je gelijk na het starten 5x achter elkaar op de circulatieknop drukt dan zou de airco uit moeten gaan. Als je even zoekt op het forum dan zul je hier meer over kunnen vinden. Quote
Remko .me Posted January 17, 2010 Author Posted January 17, 2010 dat werkt bij mijn venga wel, maar bij zijn auto niet. Quote
Alex VB Posted January 17, 2010 Posted January 17, 2010 Als je vader climate control heeft dan kun je dit "trukje" sowieso vergeten. Dan moet je hem met de andre knopjes op ontwasemen zetten.. Quote
veerman120 Posted February 5, 2010 Posted February 5, 2010 (edited) HoiMijn vader heeft een Cerato, en wil graag dat de airco niet automatisch aangaat bij het starten als de stand op ontwas staat. Dus dat je op de ramen blaast. Iemand enig idee hoe je dit bij de Cerato doet? Is dat afhankelijk van de soort cerato dat je hebt? Bij mij ging het op de volgende manier: Bij climate control : Contact aan, hou de AC knop ingedrukt, 3x de MODE knop indrukken, dan de AC knop loslaten. (zie ook blz 4-82 van het instructieboekje, en bij een handbediende airco blz. 4-81) Succes Edited February 5, 2010 by veerman120 Quote
adeevee Posted April 11, 2010 Posted April 11, 2010 Bij mijn shuma doe je het alsvolgt, contact aan, ventilator uit en keuze knop op ontwasemingsstand(raam dus) dan aircoknop ingedrukt houden en binnen 3 seconden 5 x op de recirculatieknop drukken, lampjes gaan 3 keer knipperen, dan aircoknop loslaten en het zou klaar moeten zijn Quote
Richard Limburg Posted May 9, 2010 Posted May 9, 2010 (edited) Bij mijn shuma doe je het alsvolgt, contact aan, ventilator uit en keuze knop op ontwasemingsstand(raam dus)dan aircoknop ingedrukt houden en binnen 3 seconden 5 x op de recirculatieknop drukken, lampjes gaan 3 keer knipperen, dan aircoknop loslaten en het zou klaar moeten zijn Zo werkt het ook bij de Cee'd SW 7, bedankt! Edited May 29, 2010 by twinky tik foutje Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.