wingwebber Geplaatst 20 November, 2011 Geplaatst 20 November, 2011 Hallo allemaal, Mijn nick name op dit Forum is Wingwebber, Mijn echte naam is Henri Geleijns woon in Tilburg getrouwd 2 kids. De reden dat ik mijn aangemeld heb op 11 november jl. is dat we van plan waren een kia sportage 2.7 V6 2005, te gaan aanschaffen, dit is eigenlijk iets totaal nieuw voor ons, zijn nl. altijd trouwe opel rijders geweest. Mede dus wat ik van een Z Koreaan, gemaakt in China of Polen kan verwachten. Toch de knoop doorgehakt en ik kan niet wachten tot we hem vrijdag gaan halen. Dus helaas foto's blijven nog ff uit. Misschien spreken we elkaar nog wel eens op dit Forum . Groeten uit Tilburg Quote
Wimis on Geplaatst 20 November, 2011 Geplaatst 20 November, 2011 Welkom Wingwebber, Henri op dit gezellige forum van alle KIA-soorten. Ben benieuwd hoe de Sportage II V6 er uit ziet. Zal qua uiterlijk wel meevallen, voor jou geldt zo wel de motor inhoud. Veel plezier op dit forum. Quote
bigwade Geplaatst 20 November, 2011 Geplaatst 20 November, 2011 Welkom Wingwebber De eigenaar van je locale pomp gaat glimlachend de deur voor je open houden...... Foto's, die zien we graag hier.. Met alle info natuurlijk Veel plezier met je auto ! Quote
wingwebber Geplaatst 21 November, 2011 Topic Starter Geplaatst 21 November, 2011 Welkom Wingwebber De eigenaar van je locale pomp gaat glimlachend de deur voor je open houden...... Foto's, die zien we graag hier.. Met alle info natuurlijk Veel plezier met je auto ! Dank je wel B W voor het welkoms woordje , en zeker met de opbeurende zin erna hahahah, ik heb inderdaad al gelezen dat ze ongeveer 1: 8 1:10 dan. Maar het is onze eerste Z koreaanse V6 dus we gaan het wel meemaken, by the way forum gezellig, soms serieuze talk , dan weer met een geintje heb al enkele dingen gelezen. super. Quote
wingwebber Geplaatst 21 November, 2011 Topic Starter Geplaatst 21 November, 2011 Welkom Wingwebber, Henri op dit gezellige forum van alle KIA-soorten. Ben benieuwd hoe de Sportage II V6 er uit ziet. Zal qua uiterlijk wel meevallen, voor jou geldt zo wel de motor inhoud. Veel plezier op dit forum. Dankje Wimis Zal zeker wat foto s uploaden als ie er is. gr. wingwebber Quote
zx12richard Geplaatst 21 November, 2011 Geplaatst 21 November, 2011 Dank je wel B W voor het welkoms woordje , en zeker met de opbeurende zin erna hahahah, ik heb inderdaad al gelezen dat ze ongeveer 1: 8 1:10 dan. Maar het is onze eerste Z koreaanse V6 dus we gaan het wel meemaken, by the way forum gezellig, soms serieuze talk , dan weer met een geintje heb al enkele dingen gelezen. super. Alles ligt ook een beetje aan de zwaarte van je rechtervoet...Heb zelf een italiaanse v6, en het ligt er helemaal aan hoever je um indrukt. Maar het is inderdaad wel altijd duurder dan de eco groepen. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.