Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Pracht van een wagen MAAR DIE CLAXON!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Iemand enig idee welk type er op zit?

Misschien even de motorkap open doen....?

Geplaatst

LOL!

Ah ik zie dat je een Venga rijd. Bij een sportage gaat het benaderen van de claxon niet zo eenvoudig als even de motorkap open doen, je moet toch het een en ander verwijderen wil je er uberhaupt bijkomen en voor dat ik dat ga doen alleen voor het bestellen van een stekkertje zijn er wellicht mensen die het zo kunnen vertellen.

Geplaatst

LOL!

Ah ik zie dat je een Venga rijd. Bij een sportage gaat het benaderen van de claxon niet zo eenvoudig als even de motorkap open doen, je moet toch het een en ander verwijderen wil je er uberhaupt bijkomen en voor dat ik dat ga doen alleen voor het bestellen van een stekkertje zijn er wellicht mensen die het zo kunnen vertellen.

Kijk eens hier pagina 18 bovenste foto dat is de KIA stekker

Geplaatst
Bij een sportage gaat het benaderen van de claxon niet zo eenvoudig als even de motorkap open doen, je moet toch het een en ander verwijderen wil je er uberhaupt bijkomen en voor dat ik dat ga doen alleen voor het bestellen van een stekkertje zijn er wellicht mensen die het zo kunnen vertellen.

Ja klopt ook. Ik was bij de 1e toeterinbouwdag in september jl. aanwezig en heb gekeken bij de inbouw.

Geplaatst

Is het trouwens mogelijk de stebel of wolo direct achter de grill te plaatsen m.b.t. waterdichtheid?

Ik kan dat nergens goed in de specs vinden namelijk.

Waarom deze vraag. Ik wil hem graag op de originele plek monteren en niet met een extra verlengde beugel achter het KIA logo

Geplaatst

Is het trouwens mogelijk de stebel of wolo direct achter de grill te plaatsen m.b.t. waterdichtheid?

Waarom deze vraag. Ik wil hem graag op de originele plek monteren en niet met een extra verlengde beugel achter het KIA logo

-Hij zit er nu bij mij bijna 1 jaar nergens last van. Achter het logo zit hij zelfs beschermt.

-Ligt aan de soort claxon de Stebel Nautilus past niet goed op de origenele plaats komt door zijn omvang. De ruimte daar is kleiner door de gebogen vorm van de grill.

Geplaatst

Gelukkig hoef ik de claxon zelden te gebruiken, dus voor mij heeft het geen meerwaarde.

Dan zal ik eerder kiezen voor optische verbeteringen.

Maar ik ben het met jullie eens dat de claxon een typisch geluid geeft.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...