Jump to content

even voorstellen

Recommended Posts

Hi allemaal,

Mijn naam is Patrick Hart, 42 Jaar, zelfstandig ondernemer.

De reden waarom ik op dit forum terecht kwam is de onbegrijpelijke, niet van te voren aangekondigde levertijd van mijn bestelde Sportage.

Ik heb net het forum wat door gelezen en ben dus helaas niet de enige.

Eind Juni een Sportage 1.6 GDI voor mijn vrouw besteld omdat de BMW X5 4.4 als boodschappenauto toch iets teveel in de papieren loopt.

De beloofde vier maanden zijn reeds voorbij en enig zicht heb ik nog steeds niet op levering.

Gisteren Kia nederland gebeld maar de betreffende mevrouw had niet veel boodschap aan mijn vragen en verschuild zich achter de kleine letters in koopkontrakt en legt de schuld bij de dealer betreffende niet juiste voorlichting van de levertijd.

Mensen die zo de teleurgestelde consument te woord staan zouden ze naar het magazijn moeten verplaatsen.

Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn vorderingen.

Dat zie ik anders..

In het magazijn werken de echte helden, de pakkemanzen boven maken er vaak een puinhoop van.

Van X5 naar lijn 5, daar moest ik meteen aan denken..

Wat zal je vrouw blij met je zijn :-)

Telefoonmevrouw van Kia NL heeft wel een beetje gelijk, je hebt een koopovereenkomst met je dealer.

Wat zegt die er van ?

Over levertijden SP3 kun je hier genoeg lezen..

Welkom hier en ik hoop dat alles toch goed komt.

Dat zie ik anders..

In het magazijn werken de echte helden, de pakkemanzen boven maken er vaak een puinhoop van.

Van X5 naar lijn 5, daar moest ik meteen aan denken..

Wat zal je vrouw blij met je zijn :-)

Telefoonmevrouw van Kia NL heeft wel een beetje gelijk, je hebt een koopovereenkomst met je dealer.

Wat zegt die er van ?

Over levertijden SP3 kun je hier genoeg lezen..

Welkom hier en ik hoop dat alles toch goed komt.

Hi Bigwade,

Mijn vrouw is hartstikke blij met me... hahahaha Die heeft die X5 altijd een 'mannen'auto gevonden en is het iedere week tanken zat hahahaha

Ik begrijp dat Kia mij terug schuift richting dealer maar de manier was zeker niet oke. Het gekke van het hele verhaal is dat ze bij bestelling geen produktiedatum krijgen.

Ik zit zelf in de fietsen en als ik er vandaag 100 in geef weet ik over een half uur van alle 100 wanneer ze geproduceerd gaan worden ...

Maar goed, gister aan het eind van de dag het verlossende telefoontje van mijn dealer !!

Hij heeft hemel en aarde bewogen en een collegadealer gevonden die van prduktie wilde ruilen en jawel... Mijn auto word DEZE week al geleverd bij de dealer en eind volgende week zal hij klaar staan !!

CHAPEAUX Fa Hoeke uit Hoofddorp !!

Het lijkt allemaal nog onwerkelijk maar het schijnt goed te komen.

Patrick

Gelukkig.....eind goed, al goed!

Jij was trouwens bijna in aanmerking gekomen voor de AUW-gurk op het forum.

Deze wordt o.a. uitgedeeld aan direct klagende nieuwkomers.

'A narrow escape' laten we maar zeggen.....

Welkom op het forum! Veel lees- en postplezier toegewenst!;)

Maar wie is dan de ongelukkige geworden m.b.t. die ruilhandel tussen dealers onderling......?

Gelukkig.....eind goed, al goed!

Jij was trouwens bijna in aanmerking gekomen voor de AUW-gurk op het forum.

Deze wordt o.a. uitgedeeld aan direct klagende nieuwkomers.

'A narrow escape' laten we maar zeggen.....

Welkom op het forum! Veel lees- en postplezier toegewenst!;)

Maar wie is dan de ongelukkige geworden m.b.t. die ruilhandel tussen dealers onderling......?

Ik val NOOIT in de prijzen .... hahahaha balen dus ! Ik zal de ervaringen delen en van de mede Kia rijders lezen.

Toch balen van die prijs hahahaha

Dus de Sportage is meer een vrouwenauto..? Daar worden veel ego's niet mee gestreeld laugh.giflaugh.giflaugh.giflaugh.giflaugh.gif

Hi Jeroen,

Was toch een goede binnenkomer toch ?? :wink:

Ik heb de proefrit van Sportage als byzonder aangenaam ervaren maar als je terug rijd met die 8 cilinder 4.4 Liter dan is dat voor een middle-aged men als ik toch een overgangetje ! :wink:

Mijn vrouw is helemaal gelukkig dus wat wil je nog meer !

Maar je hebt nauurlijk ook hele STOERE sportages hahahaha (voor diegene wakker liggen van mijn opmerking... ;) )

Maar je hebt nauurlijk ook hele STOERE sportages hahahaha (voor diegene wakker liggen van mijn opmerking... ;) )

Ja, vrienden maken op het forum en zeker in de Sportage 3 sector, wordt steeds lastiger........:lol:

Zeg eh....... Patrick..

wij vinden het natuurlijk veel leuker als we met jouw dame te maken krijgen hier…….. :P;):rolleyes:

info auw-gurk:

http://www.kiaclub.n...34-de-auw-gurk/

Ja dat geloof ik. Die is trouwens nog leuker als die STOERE auto....

Wacht op dit moment op telefoontje van de dealer..

Als allemaal goed gaat volgende week foto van auto en misschien vrouw... :D