Samantha Geplaatst 27 November, 2011 Geplaatst 27 November, 2011 Hallo allemaal, Ik heb een KIA Picanto LX bouwjaar 2007. Ik ben op zoek naar 2 dashboard lampjes voor de mistlampen voor - en achter. de lampen zelf doen het wel, alleen het symbooltje van de mistlampen is kapot. Ik ben bij de Kia garage geweest, alleen hun kunnen het niet bestellen alleen in combinatie met een schakelaar. en dat is niet echt nodig. ik ben nu doorgestuurd naar een andere garage van oa Hyundai. Weet iemand waar ik deze lampjes kan kopen/bestellen? Quote
Crum Geplaatst 27 November, 2011 Geplaatst 27 November, 2011 je bedoelt gewoon de knoppen in het middenconsole, boven de radio? voor zover ik weet zijn die lampjes gewoon los te leveren, niet zozeer via een dealer maar gewoon in de betere auto-materialen zaak. Het is wel wat gepriegel om ze te vervangen. Quote
Gast Warrior Geplaatst 24 December, 2011 Geplaatst 24 December, 2011 Lampjes zijn compleet bij Toyota los te verkrijgen. Ik heb ze net ingebouwd, werken perfect!!! Kost ongeveer € 11 Artikelnummer is: Bulb 84999-10170 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.