Jump to content

volgende auto kia pikanto

jantje54

Recommended Posts

beste kia rijders ,

9 maanden geleden heb ik op mijn 54e jaar voor het eerst in mijn leven een nieuwe auto gekocht , schrik niet een fiat punto evo multijet met alles er op en er aan .

in die 9 maanden [ met 7000 km er op ] ben ik al 9 keer bij de garage geweest en niet voor de lulligste dingen , nu staat mevrouw er weer met een kapotte turbo .

het wordt allemaal keurig gemaakt zeggen ze bij de dealer , maar ja dat mag ook wel .

ik heb altijd tweedehandtjes gehad daar ging ik maar een keer per jaar bij de garage , dus jullie begrijpen wel hoe ik me voel .

ik ga de stap nemen om een pikanto 1.2 te kopen met alles er op en dan maar afwachten wat dit autotje mij gaat bieden.

jullie horen wel hoe en wat !!!!!!!!

groet jantje

Guest Marcvane86

Dit word vaak verkeerd geschreven haha geef dan normaal ook altijd een nieuw instructie boekje erbij.

Pikanto® 4 stuks

Vind je onze frikandellen lekker, maar mag het van jou best een beetje meer en best een beetje pittiger? Dan is hier onze vlammende tip: de Mora Pikanto®. Op het eerste gezicht lijkt de Mora Pikanto® wel wat op een frikandel die iets dikker is, maar pas op: dit is een gehaktstaaf vol vuur! Nog steviger, nog groter en gevaarlijk lekker. Een vlammende snack van Mora.

Mmm… van Mora.

Bereidingsadvies

Friteuse: (180°C) bevroren 7 minuten, ontdooid 4 minuten. Bij voorkeur frituren in olie.

Oven / Grill: (250°C) bevroren 18 minuten, ontdooid 12 minuten. Oven of grill voorverwarmen en product regelmatig keren.

Koekenpan: bevroren 14 minuten, ontdooid 9 minuten. Scheutje olie in de pan, middelmatig vuur en product regelmatig keren.

Airfryer: (200ºC) 8 minuten.

Groetjes Marc

jij was de lolligste uit de klas , dat kan niet missen

Dit word vaak verkeerd geschreven haha geef dan normaal ook altijd een nieuw instructie boekje erbij.

Pikanto® 4 stuks

Vind je onze frikandellen lekker, maar mag het van jou best een beetje meer en best een beetje pittiger? Dan is hier onze vlammende tip: de Mora Pikanto®. Op het eerste gezicht lijkt de Mora Pikanto® wel wat op een frikandel die iets dikker is, maar pas op: dit is een gehaktstaaf vol vuur! Nog steviger, nog groter en gevaarlijk lekker. Een vlammende snack van Mora.

Mmm… van Mora.

Bereidingsadvies

Friteuse: (180°C) bevroren 7 minuten, ontdooid 4 minuten. Bij voorkeur frituren in olie.

Oven / Grill: (250°C) bevroren 18 minuten, ontdooid 12 minuten. Oven of grill voorverwarmen en product regelmatig keren.

Koekenpan: bevroren 14 minuten, ontdooid 9 minuten. Scheutje olie in de pan, middelmatig vuur en product regelmatig keren.

Airfryer: (200ºC) 8 minuten.

Groetjes Marc

Guest Angelique

Zonde dat je zo'n maandagmorgen Pevo moest treffen :(

Ik hoop dat je met de Picanto meer mazzel gaat krijgen. :)

Het verbruik zal t.o.v. de Evo wel wat tegen gaan vallen ben ik bang.