Wimis on Posted November 28, 2011 Posted November 28, 2011 Mooi............. denk ik. Hier in midden Nederland moet je de auto niet op de stoep zetten Anders krijg je/heb je nog een versiersel aan de KIA, Zo'n geel bonnetje. (achter de ruitenwisser) Quote
JEDEGO Posted November 28, 2011 Posted November 28, 2011 Is dit de ledstrip die je bij de kiadealer kan bestellen? Wat was je er voor kwijt? Schakelen ze automatisch aan bij de dagrijverlichting? Als het uitkomt, zou je dan een foto kunnen maken in het donker als ze aan staan? ...veel vragen, maar dat is puur nieuwsgierigheid. Quote
r.vanrookhuizen Posted November 28, 2011 Author Posted November 28, 2011 Zal er gelijk een paar beantwoorden: Deze zijn niet van de KIA dealer en NEE ze gaan NIET aan gelijk met de dagrij verlichting. Dat wilde ik juist niet ,als de dagrij verlichting aan staat branden de achterlichten niet. Vind ik een nadeel,B.V. met tunnel en beetje nevel. Dus gaat aan met stads/parkeer licht.de gloeilampjes van deze heb ik ook met led vervangen(achter ook trouwens). Kosten dan : 5,95 Euro per lamp. Niet te gek dus De sripping was 16 euro. De uitlaat 2,50 euro Ronald Quote
r.vanrookhuizen Posted November 28, 2011 Author Posted November 28, 2011 Parkeren op de stoep mag hier dus ook niet. Kan alleen niet anders, Dus geregeld met de wethouder tot er een herinrichting is. Nadat eeb agente snachts om 3 uur 23 auto,s had geplakt,behalve die van de plaatselijke nare man. Quote
Recommended Posts