Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Interessant om te zien. Zou dat wel eens met eigen ogen willen bekijken.

Als er ergens één zo'n robot stilvalt, ben ik benieuwd of die productie nog doorloopt ... misschien dat het daarom zo lang duurt :-)

Overigens las ik laatst op het forum dat iemand vertelde dat er steeds een hele berg dezelfde kleur gemaakt werd voordat de volgende kleur geproduceerd wordt. Maar in de video zie ik bij die paintshop toch wel verschillende kleuren achter elkaar op de lopende band ...

Marcel

Geplaatst

Leuk die filmpjes. Ik hoop in Korea nog eens zo'n fabriek te mogen bezoeken (in 2012!).

Geplaatst

geweldige filmpjes maar als ik dit zo zie dan begrijp ik niet waarom er er dan zo'n lange levertijd op zit

want er staan er genoeg .

Er staan er buiten genoeg,ja.Maar hier zitten ook andere modellen bij en zelfs de Hyundai's.Ook moet je rekenen dat dit de wagens zijn (voor ze vertrekken naar de dealers) voor héél Europa en niet alleen voor België en Nederland.

Geplaatst

Inderdaad leuke filmpjes en foto's. Ik kon helaas niet zien of die van mij er ook al bij stond.

Toch nog maar even afwachten denk ik.

• 4 maanden later...
Geplaatst

Leuk die filmpjes. Ik hoop in Korea nog eens zo'n fabriek te mogen bezoeken (in 2012!).

Gaat het lukken dit jaar?

Geplaatst

Gaat het lukken dit jaar?

Om eerlijk te zijn is het voor mij maar zeker ook voor Kia NL nog even de vraag wanneer dit doorgang kan hebben.

De reis was in eerste instantie gepland in de week voor kerst 2011. Helaas konden in die periode zo vlak voor kerst

maar 8 van de 15 uitgenodigde landen (elk land een stakeholder). Kia Korea heeft deze reis daarom uitgesteld tot

nader order in 2012. We wachten gewoon af.

Mogelijk heb je dit gemist....! ;)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...