Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Audio Installatie Kia Rio

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik ben benieuwd hoe het gaat klinken Sluuz op de originele HU

Het is ook mijn idee om geen versterker te gaan gebruiken.

Geplaatst

Ik ben benieuwd hoe het gaat klinken Sluuz op de originele HU

Het is ook mijn idee om geen versterker te gaan gebruiken.

Hangt van je HU af.

Ik kan je vast vertellen dat indien je de standaard speakers houd het ruk is met een nieuwe HU. Die speakers trekken dat niet. Daarom ga ik ws nu naast mijn voorspeakers ook achter vervangen.

Geplaatst

Nieuwe HU pioneer AVIC F930 BT:

2012-04-14%252012.03.11.jpg

Strak :tt1:

Doen alle stuurbedieningen het ook?

Geplaatst

Alleen opnemen en ophangen niet.

En de mode knop is wisselen tussen ingag: ipod, usb, sd etc

De mute knop is wisselen tusen soort. usb muziek/ usb video. fm1, fm2 etc

Dat is wel jammer dat het niet werkt met je telefoon.
Geplaatst

Tja maar je krijgt op je display gewoon goed te zien met touchscreen knop.. dus who cares.. Bel trouwens toch niet zoveel in de auto. Gaat mij om het geluid niet om te bellen

En je kan niet alles hebben. Ben die bagger HU tenminste kwijt ;)

Geplaatst

Tja maar je krijgt op je display gewoon goed te zien met touchscreen knop.. dus who cares.. Bel trouwens toch niet zoveel in de auto. Gaat mij om het geluid niet om te bellen

En je kan niet alles hebben. Ben die bagger HU tenminste kwijt ;)

Jammer dat je navigatiepack niet achteraf kan installeren
Geplaatst

Jammer dat je navigatiepack niet achteraf kan installeren

Vind ik persoonlijk niet erg

Dit is kwalitatief niet te vergelijken met de orginele Nav

een dijk van een Navradio

Je mist alleen de achteruitrijcamera{helaas}

er is altyd iets

Geplaatst

Vind ik persoonlijk niet erg

Dit is niet kwalitatief niet te vergelijken met de orginele Nav

een dijk van een Navradio

Je mist alleen de achteruitrijcamera{helaas}

er is altyd iets

Achteruitrijcamera is heel simpel te monteren .
Geplaatst

Achteruitrijcamera is heel simpel te monteren .

Klopt maar wel listig weggewerkt bij de Navpack

Geplaatst

Klopt maar wel listig weggewerkt bij de Navpack

Zijn zat oplossingen die je ook bijna niet ziet.

Zou me trouwens ook niet verbazen als je de af fabriek camera op een pioneer kan aansluiten.

Geplaatst

Nog even een update.

De opneem en ophang knop werkt WEL! Alleen iets langer indrukken. Het werkt niet om je laatst gekozen nr te bellen.

Verder werkt de mute knop ook. Gewoon iets minder lang indrukken dan mute hij. Langer indrukken dan switch hij de modus van FM1 naar FM2 etc of SD sound naar SD video etc..

Ging nog even over de f930 bt.

Geplaatst

Nog even een update.

De opneem en ophang knop werkt WEL! Alleen iets langer indrukken. Het werkt niet om je laatst gekozen nr te bellen.

Verder werkt de mute knop ook. Gewoon iets minder lang indrukken dan mute hij. Langer indrukken dan switch hij de modus van FM1 naar FM2 etc of SD sound naar SD video etc..

Dat is nog is goed nieuws!Nu nog kijken welke pioneer ik erin wil.
Geplaatst

Nog even een update.

:adanku:

Geplaatst

As we speak worden de voorspeakers vervangen en tweeters gemonteerd ;) Er worden waarschijnlijk foto's gemaakt dus dat is wel leuk. Hij belt mij nog na monteren voorspeakers of achter ook briljant idee is ;)

Geplaatst

As we speak worden de voorspeakers vervangen en tweeters gemonteerd ;) Er worden waarschijnlijk foto's gemaakt dus dat is wel leuk. Hij belt mij nog na monteren voorspeakers of achter ook briljant idee is ;)

Ben benieuwd gozert...

Geplaatst

Het is gebeurd.

Props voor AMS Mobile zeer netjes gedaan. Zelfs nog een euvel gevonden waardoor de achterspeakers zo slecht waren. De Subwoofer aansluiters hadden kortsluiting gemaakt.. Erg jammer maar hier krijgen ze nog wel wat van te horen ga ze wel even mailen.

Geluid is echt super. Nu met de nieuwe HU, deze boxen met tweeters en de sub aangesloten op de subout ipv de achter speakers. Beat klinkt ook veel beter.

DSC06072.JPG

DSC06073.JPG

DSC06074.JPG

DSC06077.JPG

DSC06078.JPG

DSC06080.JPG

DSC06081.JPG

DSC06082.JPG

DSC06083.JPG

DSC06084.JPG

• Like 2
Geplaatst

Wauw, dat is echt super mooi gedaan!!! Complimenten!

Welke HU heb je nu? De f930?

Correct de f930 BT idd.

En wat kost dat nou allemaal bij mekaar?

Ja genoeg speakers alleen zijn al duur :) Maar ja moet er ook wel even in rijden.

Geplaatst

Ziet er goed uit! Als blijkt dat ik de A-stijlen met tweetergaten te duur vind, is dit een mooie oplossing om ze in de deur te plaatsen.

Geplaatst

Ziet er goed uit blackviper

Je hebt de speakers zeker niet getest op de originele HU ?

De tweeters zijn ook erg mooi ingebouwd. Ik laat het ook op die manier doen denk ik.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...