mavi86 Geplaatst 12 April, 2012 Geplaatst 12 April, 2012 Ik ben benieuwd hoe het gaat klinken Sluuz op de originele HU Het is ook mijn idee om geen versterker te gaan gebruiken. Quote
blackviper Geplaatst 12 April, 2012 Geplaatst 12 April, 2012 Ik ben benieuwd hoe het gaat klinken Sluuz op de originele HU Het is ook mijn idee om geen versterker te gaan gebruiken. Hangt van je HU af. Ik kan je vast vertellen dat indien je de standaard speakers houd het ruk is met een nieuwe HU. Die speakers trekken dat niet. Daarom ga ik ws nu naast mijn voorspeakers ook achter vervangen. Quote
listige Geplaatst 14 April, 2012 Geplaatst 14 April, 2012 Nieuwe HU pioneer AVIC F930 BT: Strak Doen alle stuurbedieningen het ook? Quote
blackviper Geplaatst 14 April, 2012 Geplaatst 14 April, 2012 Alleen opnemen en ophangen niet. En de mode knop is wisselen tussen ingag: ipod, usb, sd etc De mute knop is wisselen tusen soort. usb muziek/ usb video. fm1, fm2 etc Quote
Fedde1980 Geplaatst 14 April, 2012 Geplaatst 14 April, 2012 Alleen opnemen en ophangen niet. En de mode knop is wisselen tussen ingag: ipod, usb, sd etc De mute knop is wisselen tusen soort. usb muziek/ usb video. fm1, fm2 etc Dat is wel jammer dat het niet werkt met je telefoon. Quote
blackviper Geplaatst 14 April, 2012 Geplaatst 14 April, 2012 Tja maar je krijgt op je display gewoon goed te zien met touchscreen knop.. dus who cares.. Bel trouwens toch niet zoveel in de auto. Gaat mij om het geluid niet om te bellen En je kan niet alles hebben. Ben die bagger HU tenminste kwijt Quote
Fedde1980 Geplaatst 14 April, 2012 Geplaatst 14 April, 2012 Tja maar je krijgt op je display gewoon goed te zien met touchscreen knop.. dus who cares.. Bel trouwens toch niet zoveel in de auto. Gaat mij om het geluid niet om te bellen En je kan niet alles hebben. Ben die bagger HU tenminste kwijt Jammer dat je navigatiepack niet achteraf kan installeren Quote
listige Geplaatst 14 April, 2012 Geplaatst 14 April, 2012 Jammer dat je navigatiepack niet achteraf kan installeren Vind ik persoonlijk niet erg Dit is kwalitatief niet te vergelijken met de orginele Nav een dijk van een Navradio Je mist alleen de achteruitrijcamera{helaas} er is altyd iets Quote
Fedde1980 Geplaatst 14 April, 2012 Geplaatst 14 April, 2012 Vind ik persoonlijk niet erg Dit is niet kwalitatief niet te vergelijken met de orginele Nav een dijk van een Navradio Je mist alleen de achteruitrijcamera{helaas} er is altyd iets Achteruitrijcamera is heel simpel te monteren . Quote
listige Geplaatst 14 April, 2012 Geplaatst 14 April, 2012 Achteruitrijcamera is heel simpel te monteren . Klopt maar wel listig weggewerkt bij de Navpack Quote
Fedde1980 Geplaatst 14 April, 2012 Geplaatst 14 April, 2012 Klopt maar wel listig weggewerkt bij de Navpack Zijn zat oplossingen die je ook bijna niet ziet.Zou me trouwens ook niet verbazen als je de af fabriek camera op een pioneer kan aansluiten. Quote
blackviper Geplaatst 16 April, 2012 Geplaatst 16 April, 2012 Nog even een update. De opneem en ophang knop werkt WEL! Alleen iets langer indrukken. Het werkt niet om je laatst gekozen nr te bellen. Verder werkt de mute knop ook. Gewoon iets minder lang indrukken dan mute hij. Langer indrukken dan switch hij de modus van FM1 naar FM2 etc of SD sound naar SD video etc.. Ging nog even over de f930 bt. Quote
Fedde1980 Geplaatst 16 April, 2012 Geplaatst 16 April, 2012 Nog even een update. De opneem en ophang knop werkt WEL! Alleen iets langer indrukken. Het werkt niet om je laatst gekozen nr te bellen. Verder werkt de mute knop ook. Gewoon iets minder lang indrukken dan mute hij. Langer indrukken dan switch hij de modus van FM1 naar FM2 etc of SD sound naar SD video etc.. Ging nog even over de f930 bt. Dat is nog is goed nieuws!Nu nog kijken welke pioneer ik erin wil. Quote
listige Geplaatst 16 April, 2012 Geplaatst 16 April, 2012 Nog even een update. De opneem en ophang knop werkt WEL! Alleen iets langer indrukken. Het werkt niet om je laatst gekozen nr te bellen. Verder werkt de mute knop ook. Gewoon iets minder lang indrukken dan mute hij. Langer indrukken dan switch hij de modus van FM1 naar FM2 etc of SD sound naar SD video etc.. Ging nog even over de f930 bt. Quote
blackviper Geplaatst 19 April, 2012 Geplaatst 19 April, 2012 As we speak worden de voorspeakers vervangen en tweeters gemonteerd Er worden waarschijnlijk foto's gemaakt dus dat is wel leuk. Hij belt mij nog na monteren voorspeakers of achter ook briljant idee is Quote
Hitmark Geplaatst 19 April, 2012 Geplaatst 19 April, 2012 As we speak worden de voorspeakers vervangen en tweeters gemonteerd Er worden waarschijnlijk foto's gemaakt dus dat is wel leuk. Hij belt mij nog na monteren voorspeakers of achter ook briljant idee is Ben benieuwd gozert... Quote
blackviper Geplaatst 19 April, 2012 Geplaatst 19 April, 2012 Het is gebeurd. Props voor AMS Mobile zeer netjes gedaan. Zelfs nog een euvel gevonden waardoor de achterspeakers zo slecht waren. De Subwoofer aansluiters hadden kortsluiting gemaakt.. Erg jammer maar hier krijgen ze nog wel wat van te horen ga ze wel even mailen. Geluid is echt super. Nu met de nieuwe HU, deze boxen met tweeters en de sub aangesloten op de subout ipv de achter speakers. Beat klinkt ook veel beter. 2 Quote
blackviper Geplaatst 19 April, 2012 Geplaatst 19 April, 2012 Laatste want dat was er schijnbaar 1 teveel.. Quote
RioTom Geplaatst 19 April, 2012 Geplaatst 19 April, 2012 Wauw, dat is echt super mooi gedaan!!! Complimenten! Welke HU heb je nu? De f930? Quote
Fedde1980 Geplaatst 19 April, 2012 Geplaatst 19 April, 2012 En wat kost dat nou allemaal bij mekaar? Quote
blackviper Geplaatst 20 April, 2012 Geplaatst 20 April, 2012 Wauw, dat is echt super mooi gedaan!!! Complimenten! Welke HU heb je nu? De f930? Correct de f930 BT idd. En wat kost dat nou allemaal bij mekaar? Ja genoeg speakers alleen zijn al duur Maar ja moet er ook wel even in rijden. Quote
Sluuz Geplaatst 20 April, 2012 Geplaatst 20 April, 2012 Ziet er goed uit! Als blijkt dat ik de A-stijlen met tweetergaten te duur vind, is dit een mooie oplossing om ze in de deur te plaatsen. Quote
mavi86 Geplaatst 20 April, 2012 Geplaatst 20 April, 2012 Ziet er goed uit blackviper Je hebt de speakers zeker niet getest op de originele HU ? De tweeters zijn ook erg mooi ingebouwd. Ik laat het ook op die manier doen denk ik. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.