Picanto2011 Geplaatst 3 December, 2011 Geplaatst 3 December, 2011 Hoi, Heeft iemand een oplossing om alsnog de buitenspiegels te voorzien van elektrische verwarming. Nu in deze tijd is dat op onze "base" uitvoering toch wel een gemis. Tijdens aanschaf in mei geen moment bij stil gestaan. Onze vorige "Rio" had het wel. Picanto2011 Quote
Picanto2011 Geplaatst 17 December, 2011 Topic Starter Geplaatst 17 December, 2011 Hoi, Inmiddels heb ik nu verwarmde buitenspiegels. Via de dealer twee originele spiegelglaasjes, L + R, met houder besteld. Na een dag flink inventief en soms zeer voorzichtig klussen rondom en in de auto heb ik nu verwarmde buitenspiegels. Tot in de deurstijlen zijn de draden aanwezig. Maar aan de zijde van het portier ontbreken de penbusjes in de connektor zodat ik hiervoor een andere oplossing moest zoeken. Uiteindelijk heb ik de connektoren op een vrije plek "doorboord" waardoor de aansluitdraden nu lopen. Alles aangesloten aan de binnenzijde en voila klaar. De spiegelverwarming wordt aangezet gelijk met de achteruit verwarming. Ben Quote
Smart Geplaatst 17 December, 2011 Geplaatst 17 December, 2011 Heel goed gedaan Ben! Heb je misschien ook foto's gemaakt voor je Picanto-volgelingen? Quote
Picanto2011 Geplaatst 17 December, 2011 Topic Starter Geplaatst 17 December, 2011 Hier alvast een paar foto's. Ben Quote
phoenix2149 Geplaatst 4 Januari, 2012 Geplaatst 4 Januari, 2012 ..... De spiegelverwarming wordt aangezet gelijk met de achteruit verwarming. Ben Is dat ook zo als het al is ingebouwd? Of gaat dat dan automatisch? Quote
Picanto2011 Geplaatst 4 Januari, 2012 Topic Starter Geplaatst 4 Januari, 2012 Ik denk het wel , want de bedrading die er al ligt voor de spiegels zijn origineel. Ben Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.