Jump to content

Spatlappen (mudguards) Rio voorzijde

Recommended Posts

Posted

Als je ze hebt laten monteren Marjon zou je dat door middel van een foto eens willen laten zien?

Wij zitten er namelijk ook over na te denken want de deuren worden wel heel erg vuil met dit weer,

maar zijn een beetje huiverig of het er wel uit ziet!

Posted

Hello,

Rij zelf sedert welgeteld één week met een cee'd. Heb spatlapppen laten monteren. en het zicht is super. Het zijn geen flappen die men achteraan een vrachtwagen hangt. Heb er wel geen foto van :hammer:

Posted

Dinsdag a.s. worden bij mij spatlappen vóór gemonteerd. Zal woensdag foto's nemen en plaatsen.

• 2 weeks later...
Posted

De modderspatten zijn van vóór de montage.

Op kia.nl -->rio --> accessoires zijn meerdere accessoires incl. prijs te zien.

post-5322-0-66059900-1324732398_thumb.gif

post-5322-0-12717100-1324732415_thumb.gif

Posted

Is de auto toch nog smerig geworden na het monteren van de spatlappen of zat dit gespatte zand er voor die tijd op?
Posted

met alle respect maar vind de spatlappen een beetje minetjes er klein vraag me af of deze helpen voor wat ze bedoeld zijn.

ik heb op een site spatlappen gezien voor de k2 zoals ze in rusland genoemd worden die zij stukken beter.

http://www.aliexpress.com/fm-store/204104/211353709-515398700/free-shipping-wholesale-durable-soft-plastic-2011-KIA-RIO-RUSSIA-fender-dirtboard-splash-guard.html

Posted

Het oog moet ook wat.

Bij mijn Venga had ik ook die mini's en die waren prima hoor, hielden vuil wel degelijk tegen.

Wellicht dat die langere wat meer tegenhouden, dat weet ik niet. Maar het vuil spat vaak maar via 1 weg omhoog, en als zij met deze mini's de baan gevonden hebben.

Posted

Duidelijke foto`s bedankt voor het plaatsen! wij zitten er ook echt over te denken want de portieren worden echt vuil met dit weer zeg.

Zou je ook nog een afstand foto willen plaatsen?

• 2 weeks later...
Posted

En hoe bevallen ze? Doen ze waar je ze voor hebt aangeschaft?

Posted

En hoe bevallen ze? Doen ze waar je ze voor hebt aangeschaft?

Sinds de montage heb ik de auto nog niet gewassen (veeeeel te koud)

Ik heb de indruk (natuurlijk want ik heb 't betaald) dat ze de modder en andere troep tegen houden.