nannb000 Posted December 14, 2011 Posted December 14, 2011 Heeft iemand enig idee, hoelang het duurt voordat er onderdelen uit korea komen?? Mijn centrale regel unit van de kachel/airco is defect, en wacht nu al meer dan 3 weken op een belletje zodat ik weer eens warm kan stoken in de Sorento uit 2010 Het lijkt mij toch dat dit soor dingen wel op voorraad moet liggen, of gaat dit vaker stuk bij dit type auto ? Quote
rob4b4 Posted December 30, 2011 Posted December 30, 2011 3 weken is al Minimaal. Ik werk in de OEM Automotive en heb de ervaring dat 3 tot 4 weken al normaal is voor reguliere bestellingen. Dit kan voor uitzonderingen alleen maar meer zijn. Ook al gaat het om een klacht, iets wat normaal de hoogste prio heeft, zal dit bij Aziatische merken toch niet enkel verstuurd worden maar geclusterd met meer herleveringen. Als er meer van deze klachten zijn neemt men geen herlevering uit het reserveonderdelenvoorraad maar wordt dit opgeschoond en wordt er een verbeterde stand georderd bij de toeleverancier. Rob Quote
Recommended Posts