Extraxy Posted December 14, 2011 Posted December 14, 2011 Ik heb een kai sephia uit 1995 gekocht aleen nu heb ik een probleem de auto wilt niet voor uit rijden als ik hem in ze 1/2/3/4/5 zet dan gebeurd er niks lijkt net op de koppeling in gedrukt blijft nou is mijn vraag hoe zou dit komen mischien dat iemand hier ook last van heeft gehad Quote
Crum Posted December 15, 2011 Posted December 15, 2011 kan je met draaiende motor wel de versnellingen inschakelen? kan je wel achteruit rijden? en voelt het wel alsof je daadwerkelijk een versnelling inschakeld (voel je wat weerstand) of gaat het wel heel licht? Quote
Extraxy Posted December 15, 2011 Author Posted December 15, 2011 kan je met draaiende motor wel de versnellingen inschakelen? kan je wel achteruit rijden? en voelt het wel alsof je daadwerkelijk een versnelling inschakeld (voel je wat weerstand) of gaat het wel heel licht? ik kan hem gewoon in de versnelling zetten zonder dat er wat gebeurd achteruit rijden lukt ook niet maar ik voel wel dat die de versneling in gaat Quote
Recommended Posts