Eelco Posted December 14, 2011 Posted December 14, 2011 Hij komt eraan..!! Voor de gezinnetjes onder ons Quote
Hanseman Posted December 14, 2011 Posted December 14, 2011 Is al bekend wat de station gaat kosten ? Quote
Remko .me Posted December 14, 2011 Posted December 14, 2011 Nah is gewoon een photoshop tussen C'eed SW en Rio; dit is gewoon fake... zie ook de dikke knipoog. Quote
Peterrrrr Posted December 14, 2011 Posted December 14, 2011 geslaagd hoor Heb toevallig vandaag de plannen van de komende jaren gehoord van KIA maar daar zat toch echt geen Rio SW bij Quote
Hanseman Posted December 14, 2011 Posted December 14, 2011 haha, ben ik er even ingetuind, nou ja wel erg goed gedaan moet ik zeggen, die station Quote
Alex VB Posted December 16, 2011 Posted December 16, 2011 Ongeacht dat dit een fake foto is, zou het geen verkeerde zet/Move zijn van Kia om van de Rio een SW te maken. Dan hebben ze een geduchte concurrent voor de Ibiza station en aanverwante types.. Quote
KiaPicantoVriend Posted December 18, 2011 Posted December 18, 2011 Waarde Kia Rio vrienden en vriendinnen, Als het een "eindejaarsgrap" is, is dit geen onverdienstelijke. Zeker kijkend naar het model heeft het wel iets. Wat je bij de Kia Rio te kort komt krijg je met dit model. Groet Eric Quote
Recommended Posts