mienepien Geplaatst 10 Februari, 2012 Geplaatst 10 Februari, 2012 Welke dealer heb je? Ik wacht altijd tenzij het groot onderhoud is dan laat ik hem daar achter. Ik heb een groot onderhoud op een 72.000km laten doen en waren er vervanging van de remmen bij (op eigen vraag) en kwam ik op een 575 euro uit. Vorig onderhoud heeft ook zoiets als het uwe gekost. hey, durf de naam van mijn dealer hier niet zomaar te zetten, denk niet dat ze er blij mee zijn. ik heb wel gevraagd waarom de remolie niet veranderd is, en zij zeggen dat ze dit pas doen na 2 jaar. ik heb gehoord dat andere merken dit doen, maar dat KIA dit doet bij elke grote beurt? Dus daar stel ik me nog steeds wat vragen over. Maar blijkbaar is het niet nodig, is dit om de 2 jaar - wordt dan geen rekening gehouden met het aantal kms voor de remolie wordt vervangen? want ik doe er zeker 40000/jaar Het is jammer dat er gewoon geen standaard blad is dat je kan zien wat wanneer moet vervangen worden bij welke beurt! (of mss is dit er voor NL maar niet voor BE) Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.